آوای جنوب

قدردانی حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از سخنان معاون سیاسی استاندار

حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از سخنان قاطع معاون سیاسی امنیتی استاندار و تذکر به مدیران که در نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حضور نداشتند قدردانی کرد

آوای جنوب

حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از سخنان قاطع معاون سیاسی امنیتی استاندار و تذکر به مدیران که در نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حضور نداشتند قدردانی کرد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، در نشست ظهر امروز ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم حضور مدیران در این نشست مهم انتقاد کرد و گفت: مدیران باید بدانند کجا زندگی می‌کنند آنها به برکت شهدا و انقلاب صاحب جایگاه و پست شدند و باید قدردان باشند.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در طول ۴۰ سال اخیر گفت: آیا باید نسبت به استکبار جهانی که به غیر از توطئه و دشمنی در چهار دهه اخیر کاری از پیش نبرده بی‌تفاوت بود؟ عدم حضور مدیران جای تاسف دارد.

بعد از این سخنان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام رحیم رحیمی که به نمایندگی از حوزه علمیه برادران در نشست حضور داشت از سخنان قاطع معاون سیاسی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم به ادارات که مراجعه می‌کنند می‌گویند مدیران در جلسه هستند و بعد از یکی دو ساعت معلوم می‌شود مدیر به همراه رئیس دفتر در حال صحبت کردن و چای خوردن است.

وی عنوان کرد: همین موضوعات و رفتارها باعث نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی و ادارات شده است، تذکر جدی معاون سیاسی به مدیران که از جان و دل بیان شد امیدوار کننده است و به نمایندگی از حوزه‌های علمیه استان از احد جمالی قدردانی می‌کنم.

بر اساس این گزارش؛ انتقاد معاون سیاسی از مدیران استانی در حالی است که مدیران چند سالی است به نشست‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی بی‌تفاوت هستند که امیدواریم تذکر جدی احد جمالی و برخورد با این مدیران منجر به بهبود این وضعیت شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president