آوای جنوب

تمام توانم برای رفع موانع و مشکلات کارکنان نفت گچساران به کار می گیرم

احمد محمدی از کارکنان بخش های مختلف مجتمع گچساران ۲ از جمله بخشهای شیمیایی،آزمایشگاه، بهره برداری، ایستگاه تقویت فشار ضعیف و نمکزدایی درخواست نمود تا مشکلات و تنگناهای موجود را بیان کنند

در نشست پیش بینی بهره دهی چاه ها عنوان شد؛

تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید نفت خام در شرکت نفت و گاز گچساران

نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران چهارشنبه ۱۰ مهرماه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، مدیران و روسای ستادی، سرپرستان و کارشناسان مرتبط در محل شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب؛ در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب طی سخنانی مهمترین هدف از برگزاری نشست بهره دهی چاههای نفت و گاز در محل شرکت ها را توجه و اهتمام ویژه به مناطق عملیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: کارکنان مناطق عملیاتی در صف نخست جبهه پشتیبانی تولید هستند و توجه به این نیروها و بررسی مشکلات و موانع پیش روی آنها لازم و ضروری است.

مهندس احمد محمدی در ادامه به اهمیت HSE اشاره کرد و افزود: به منظور اجرای هر کاری رعایت حداکثری مسایل ایمنی الزامی است و فرهنگ HSE در اذهان تک تک ما باید نهادینه شود و برگزاری دوره های آموزشی و اجرای مانورها برای نیروها در راستای تحقق این امر موثر است.

وی در ادامه به طرح ملی ۲۸ مخزن در گستره عملیاتی مناطق نفتخیزجنوب اشاره کرد و گفت: ۱۱ بسته از این طرح، در شرکت نفت و گاز گچساران اجرا می شود و مدیران و مسئولان این شرکت می بایست نسبت به هموار نمودن مسیر اجرای این طرح ملی، اقدامات لازم را انجام دهند تا با اجرای آن، شاهد رونق و تحول در این منطقه باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه استفاده از دمولسیفایر در سطح این شرکت را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: اجرای این امر علاوه بر افزایش کیفیت نفت خام، صرفه جویی اقتصادی را نیز به همراه داشته است.

مهندس محمدی همچنین از تلاش های کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران ومدیران ستادی در راستای تحقق تولید نفت خام در نیمه نخست سال جاری، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: در شش ماهه نخست امسال برنامه تولید از چاه های نفت و گاز این شرکت به میزان ۱۰۳ درصد محقق شد.

مهندس هوشنگ صیدالی افزود: راه اندازی ۵ حلقه چاه توسعه ای، راه اندازی ۷ حلقه چاه تعمیری، راه اندازی و افزایش دبی چاه های موجود با اقدامات ترمیمی، ۵ مورد رفع مانع و مانده یابی، ۳۹ مورد تمیز سازی بررسی وضعیت و انجام آزمایشات جریانی، ۹ مورد آزمایش و تمیزسازی با دستگاه تفکیک گر (MOTو MOS) ، بررسی و بازدید فنی از چاه ها به تعداد۴۲۰ مورد، برنامه تعمیر چاه ها با دکل ۱۴ مورد و تهیه برنامه تعمیر چاه ها با دستگاه لوله مغزی سیار ۶۵ مورد از مهمترین اقدامات این شرکت در نیمه نخست امسال محسوب می شود.

وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این شرکت در حوزه راهسازی و ساخت مراکز درمانی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران ارایه داد.

همچنین دراین نشست در خصوص پیش بینی تولید شش ماهه دوم سال جاری و بررسی شرایط مخازن و پروژه های مرتبط با تولید شرکت نفت و گاز گچساران بحث و تبادل نظر شد.

مهندس محمدی در بازدید از مجتمع گچساران ۲ :

خدمات رسانی به نیروهای مناطق عملیاتی از اولویت های مهم صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: کارکنان مناطق عملیاتی در صف مقدم پشتیبانی تولید هستند و خدمات رسانی ویژه به این نیروها از اولویت های مهم صنعت نفت است.

مهندس احمد محمدی چهارشنبه ۱۰ مهرماه باحضور در بین کارکنان عملیاتی مجتمع گچساران ۲ (دشت بلوط ) ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دغدغه اصلی مسوولان صنعت نفت، خدمات رسانی مطلوب به نیروهای مناطق عملیاتی است و بر اساس این نگرش و تفکر، دست اندرکاران امر نیز باید در راستای رضایت حداکثری این کارکنان گام بردارند.

وی تصریح کرد: بایستی برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی بیش از گذشته امور پرسنلی، اداری، خدماتی و سطح آموزش آنها بهبود یابد تا این نیروها با میل و رغبت بیشتری به فعالیت در این حوزه ادامه دهند.

همچنین در این دیدار صمیمی، مهندس احمد محمدی از کارکنان بخش های مختلف مجتمع گچساران ۲ از جمله بخشهای شیمیایی،آزمایشگاه، بهره برداری، ایستگاه تقویت فشار ضعیف و نمکزدایی درخواست نمود تا مشکلات و تنگناهای موجود را بیان کنند که در این خصوص کارکنان این مجتمع ضمن گزارشی از فعالیت های خود، به بیان برخی از مشکلات شان از قبیل درمان، سمتهای سازمانی، جاده دسترسی، و پرداخت فوق العاده ها اشاره کردند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز خطاب به آنان اظهار داشت: در زمینه رفع موانع و مشکلات پیش روی کارکنان مناطق عملیاتی در حد توان، تلاش خود را به کار می گیرم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president