آوای جنوب

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران در خصوص بانوان/کلانتری خطاب به مدیران: اگر کسی با تمام توان کار می کند دستش را بالا ببرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران در خصوص استفاده از بانوان توصیه کرد

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران در خصوص استفاده از بانوان توصیه کرد.

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران در خصوص بانوان
به گزارش آوای جنوب از یاسوج حسین کلانتری در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شاخص‌های عمومی باید دستگاه‌های استان تقویت شوند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌ها هم باید ایراداتی که در انتخاب دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی وجود دارد را احصا کنند تا در سال‌های آینده این جشنواره کامل‌تر برگزار شود.

استاندار به شاخص‌هایی که امسال برای برگزیده شدن دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته می‌شود اشاره کرد و گفت: نوع ارتباط مدیران استان با مدیران کشوری دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم چه قدر امکانات از مرکز می‌گیرند و هر ماه در این خصوص از مدیران گزارش می‌خواهیم.

کلانتری چگونگی ارتباط با مردم را یکی دیگر از ملاک‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال جاری ذکر کرد و گفت: چگونگی برپایی میز خدمت برای ما بسیار مهم است.

وی شرکت در مناسبت‌ها از جمله نماز جمعه را یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب دستگاه و مدیران آن‌ها دانست و گفت: ارتباط مدیران کل با شهرستان‌های تابعه نیز یکی دیگر از موارد ارزیابی است.

این مسوول با بیان این که هنوز قانع نشده‌ام که آیا در این استان مدیران با همه ظرفیت کار می‌کنند، تصریح کرد: اگر کسی در استان با همه ظرفیت خود کار می‌کند دستش را بالا برده و اعلام کند.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیر با کارشناس فرق می‌کند و مدیر باید مسوولیت‌های خود را انجام دهد افزود: مدیر باید بازرسی و نظارت کند و ببیند در کجا کار می‌شود و اگر کسی کار نمی‌کند، برخورد شود.

استاندار توجه به نیروهای جوان و به خصوص توجه به بانوان در دستگاه‌ها را یکی دیگر از شاخص‌های مهم ارزیابی دانست و گفت: مدیران کل حتما از میان بانوان معاون انتخاب کنند و اگر فرمانداری در استان دو معاون دارد یکی از آن ها را فرماندار زن بگذارد چرا که در رده استان‌های پایین از نظر بکارگیری بانوان هستیم و به همین خاطر در ارزشیابی مدیران لحاظ خواهد شد این کار احساسی نیست بلکه نظام و رئیس‌جمهور می‌خواهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president