آوای جنوب

رسیدگی به پرونده ۲۱۰۰ صفحه‌ای اختلاس اعضای شورای شهر سابق و پرسنل شهرداری دوگنبدان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پرونده ۲۱۰۰ صفحه‌ای اختلاس در شهرداری دوگنبدان که قریب بر ۲۰ نفر متهم دارد رسیدگی و رای آن صادر شد.

آوای جنوب:

 به گزارش آوای جنوب از گچساران امیر حمزه بازیار در نشست خبری با اصحاب رسانه گچساران با تبریک این هفته  و با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه به جایگاه خود ببالید چرا که مطالبه‌گر حق و حقوق مردم هستید، ادامه داد: شما امانت دار مردم هستید و صرف نظر از جانبداری سیاسی بدانید که جایگاه شما جایگاه ارزشمندی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ادامه داد: در ماده قانونی ۳۰۷و ۳۰۸ قانون دادخواست  کیفری متشکل از یک گروهی است که این گروه دارای افرادی با پست‌های مختلفی است  و این پست ها در صدد دادسرای انقلاب عمومی مرکز در تهران  هستند.

 بازیار با اشاره به تخلفات روسای ادارات و شرکت ها عنوان کرد: کار رسیدگی به پرونده هایی  اتهامی روسای ادارات  دولتی  و فرماندار تابعه شهرستان های هر استان، بخشداران، شهرداران همه در دادسرای  مرکز آن استان پروندهای انها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی  با اشاره به پرونده قضایی شهردار سابق دوگنبدان عنوان کرد: کار رسیدگی به این پرونده در دادسرای یاسوج مرکز استان صورت گرفت  و تنها در دادسرای گچساران کارهای مقدماتی  این پرونده انجام گرفت.

 بازیار عنوان کرد: برخی از تخلفات مربوط به پرسنل مانند اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری که اختلاس در راستای صدور پروانه ساختمانی در زمان  شهردار سابق که این صدور پروانه توسط اعضای شورای شهر و  برخی از پرسنل شهرداری انجام گرفته بود.

 این مسوول افزود: پرونده فساد مالی عظیم شهرداری دوگنبدان در زمان  شهردار و اعضای شورای شهر سابق و برخی از پرسنل شهرداری و دلالان که از طریق ارتشاء و اختلاس  و تحصیل مال از طریق  نامشروع، جعل اسناد و کلاهبرداری از جمله جرائمی بوده که در دادگاه کیفری ۲ در شعبه ۱۰۱ رای آن در ماه گذشته صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ابراز کرد: پرونده ۲۱۰۰ صفحه‌ای اختلاس در شهرداری دوگنبدان که  قریب بر ۲۰ نفر در این پرونده سنگین متهم هستند رای آن صادر شده و به زودی اسامی متخلفین اعلام می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president