آوای جنوب

تخریب ۱۰ باب منزل و ساختمان متروکه و مخروبه در محلات مختلف شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از تخریب ۱۰ باب منزل و ساختمان متروکه و مخروبه در محلات مختلف این شهر برای جلوگیری از تجمع معتادان در محلات مختلف این شهر خبر داد.

آوای جنوب:
مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران از تخریب ۱۰ باب منزل و ساختمان متروکه و مخروبه در محلات مختلف این شهر برای جلوگیری از تجمع معتادان خبر داد.

وی افزود: ساختمان‌های متروکه و مخروبه در بخشهای مختلف شهر دوگنبدان دیده می شوند که به محلی امن برای معتادان تبدیل شده و این امر به عنوان یک معضل اجتماعی در شهر خود نمایی می کند.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه این ساختمان و خانه‌های مخروبه و خالی از سکنه و ساختمان‌های نیمه‌کاره توسط معتادان مصادره و مأمنی برای آنها تبدیل شده است، گفت: متاسفانه تاکنون صاحبان این املاک اقدامی برای نوسازی و یا تکمیل این تعداد ساختمان‌ها و منازل انجام نداده‌اند.

ظفری عنوان کرد: وجود اماکن و منازل مخروبه و متروکه که محل تجمع معتادان شده است مشکلاتی را برای ساکنان آن منطقه به وجودآورده است که شهرداری برای جلوگیری از حوادث اقدام به تخریب چندین باب منزل مخروبه و متروکه در نقاط مختلف شهر شد.

وی ادامه داد: شهرداری دوگنبدان در ماه‌های اخیر اقدام به تخریب هشت باب منزل مسکونی و ۲ ساختمان مخروبه و متروکه در محلات مختلف این شهرستان برای جلوگیری از سکونت و تجمع معتادان کرده است.

ظفری عنوان کرد: ۲ باب منزل مسکونی در محله کیامرثی، ۲ باب در خیابان سعدی، یک باب جنب کنال سینما، یک باب روبروی گلزار شهدا، یک باب در محله سادات، یک باب در مسکن مهر و یک باب در پل بردستانی و همچنین ۲ ساختمان متروکه در کوچه چهار خیابان شهیدبلادیان توسط شهرداری دوگنبدان تخریب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president