آوای جنوب

اعلام ساعات کاری جدید ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ شهریور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساعت جدید کاری ادارات در ایام گرم سال را اعلام کرد.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، عزیز فیلی در نشست صبح امروز شورای هماهنگی مدیریت بحران در خصوص تغییر ساعات کاری در ادارات استان گفت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق و بنا به پیشنهاد شرکت برق و موافقت استانداری استان ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تغییر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساعات کاری در شهرستان‌های باشت، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

وی ادامه داد: ساعات کاری مناطق سردسیری بویراحمد و دنا از ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود که ساعات کاری جدید از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اعمال می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: شرکت برق پیشنهادهای دیگری به استانداری داده که همکاری مولدهای خود تامین برق ادارات و صنایع از ساعت ۱۱ تا ۱۵ ضروری است.

وی تصریح کرد: کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بالای ۱ مگاوات( ساعت ۱۳ تا ۱۷) از ۳۰ خرداد تا ۱۵ شهریور و خاموشی ۳ ساعته ایستگاه‌های ۱۲ درصد سی.ان.جی تا ۱۴ درصد از ساعات ۱۴ تا ۱۶ و از ابتدای تیر تا ۲۶ مرداد اجرایی می‌شود.

فیلی ادامه داد: قطع بار ۴ ساعته چاه‌های کشاورزی (ساعت ۱۲ تا ۱۶) و تعیین ساعت کار شهرک‌های صنعتی تک شیفت( ساعت ۶ تا ۱۳) از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرایی می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president