آوای جنوب

استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است

.

آوای جنوب

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفا نمی‌دهد و کماکان سر جای خود می‌ماند. 

به گزارش آوای جنوب از یاسوج از ماه‌ها قبل اخبار و تحلیل‌هایی مبنی بر استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می‌رسید.

این اخبار و تحلیل‌ها در طول چند روز گذشته بیش از همیشه شایع شد و برخی از رسانه‌ها حتی خبر از استعفای حتمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دادند.

به گزارش آوای جنوب طبق اطلاعی که از نزدیکترین افراد به استاندار و منابع آگاه گرفتیم این خبر از اصل کذب بوده و شایعه‌ای بیش نیست، استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفا نمی‌دهد و کماکان سر جای خود می‌ماند و این‌ها تنها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.
#آوای_جنوب #استعفا #استاندار #کهگیلویه_و_بویراحمد #انتخابات #احمدی

View this post on Instagram

استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفا نمی‌دهد و کماکان سر جای خود می‌ماند.  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از ماه‌ها قبل اخبار و تحلیل‌هایی مبنی بر استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می‌رسید. این اخبار و تحلیل‌ها در طول چند روز گذشته بیش از همیشه شایع شد و برخی از رسانه‌ها حتی خبر از استعفای حتمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دادند. به گزارش فارس طبق اطلاعی که از نزدیکترین افراد به استاندار و منابع آگاه گرفتیم این خبر از اصل کذب بوده و شایعه‌ای بیش نیست، استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفا نمی‌دهد و کماکان سر جای خود می‌ماند و این‌ها تنها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است. #آوای_جنوب #استعفا #استاندار #کهگیلویه_و_بویراحمد #انتخابات #احمدی

A post shared by آوای جنوب (@avaye.jonoob) on

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president