آوای جنوب

جوانان بیکار و آنانی که می گویند حق آنها تضییع شده است ازبزرگان سوال کنند وعده های نشست ها قبل ازانتخابات شما با تاجگردون چه شد

کاندیدای دور آینده گچساران و باشت گفت: باید امروز جوانان بیکار و آنانی که می گویند حق آنها تضییع شده است ازبزرگان سوال کنند وعده های نشست ها قبل ازانتخابات شما با تاجگردون چه شد.

آوای جنوب

کاندیدای دور آینده گچساران و باشت گفت: باید امروز جوانان بیکار و آنانی که می گویند حق آنها تضییع شده است ازبزرگان سوال کنند وعده های نشست ها قبل ازانتخابات شما با تاجگردون چه شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران؛ محمد باقر شریفی کاندیدای اصولگرای دور گذشته انتخابات گچساران و باشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه آن چیزی که در این سالها وجود دارد این است که برخی از نردبان مردم برای انتخابات بالا می‌روند و بعد از انتخابات دیگر کاری با مردم ندارند.
این کاندیدای اصولگرا ادامه داد: باید تلاش کرد در چهل سالگی انقلاب با تجربه چهاردهه از افرادی که نگاهشان اینگونه است فاصله گرفت و ادامه کار را با نخبگان  به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که این روزها شاهد آن هستیم این است که طایفه گرایی در ادارات به معنای جذب نیرو یا به کار گماردن خویشان و افراد طایفه در صدر مناصب اجرایی، بدون توجه به شایستگی های نیروهای دیگر برای اداره امور می باشد و آقایان این را به نوعی بده و بستان برای انتخابات می دانند .

شریفی تصریح کرد: مردمی که امروز گلایه مند هستند قطعاً به خطای بزرگی دست زده اند چرا که در انتخاب قومیتی مشارکت کرده اند.

این کاندیدای اصولگراافزود: آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم این است که مولفه جمعیت طایفه ها نقش تعیین کننده ای در انتخاب افرادی از آن طایفه به عنوان مدیران دارد به نحوی که اگر جمعیت یک طایفه بیشتر باشد افراد آن طایفه نیز به همین دلیل که حمایت وآرای بالاتری برای صندوق آقایان برخوردار هستند پست های بالاتری به آنها داده می شود.

متاسفانه همانهایی که مردم را نردبان خود کرده اند تلاش بر آن دارند تا با نفوذ سعی نمایند تا با برانگیخته کردن با تحریک آنها چنین تفکری را به آنها القا نمایند که مثلا برای قدرت نمایی قومی و طایفه ای ، اینکه وزن و اقتدار خود را به دیگران نشان دهند؛ رسیدن به اهداف مادی و به دست آوردن سمت های در حوزه مربوطه و ترس از به قدرت رسیدن طوایف مقابل در انتخابات حضور یابند و اینجاست که باید امروز جوانان بیکار و آنانی که می گویند حق آنها تضییع شده است ازبزرگان سوال کنند وعده های نشست ها قبل ازانتخابات شما با تاجگردون چه شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president