آوای جنوب

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خبر داد

سردار رحیم لیالی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: سخنران تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران، سردار رحیم لیالی از ستاد کل نیروهای مسلح است.
آوای جنوب

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: سخنران تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران، سردار رحیم لیالی از ستاد کل نیروهای مسلح است.

به گزارش اوای جنوب از گچساران، یدالله مرادی پیش از ظهر امروز در نشستی که در فرمانداری گچساران با حضور فرماندار گچساران،شورای تامین و دیگر مسوولان ادارات برگزار شد با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در پوشش مراسمات ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر از هر نظر که بخواهیم به آن نگاه داشته باشیم در نوع خود بی‌نظیر بوده است و از همه مهمتر پوشش رسانه‌ای آن بوده که توسط خبرنگاران شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از همه دستگاه‌ها که تا کنون پای کار بوده‌اند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

مرادی با اشاره به حضور استاندار در روز جمعه در شهرستان گچساران تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به حضور استاندار و هیئت همراه در روز جمعه و از آنجا که ایشان در گچساران سخنرانی نداشته‌اند روز جمعه همه مدیران و استاندار در نماز جمعه گچساران شرکت نمایند تا نماز جمعه فردا به عنوان نماز جمعه وحدت باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با رهبری‌های پیامبرگونه و شجاعانه امام راحل و بصیرت انقلابی ملت مسلمان ایران خلق شد افزود: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی در چهلمین سال انقلاب اسلامی یکبار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد این مردم با تمام مشکلات پای انقلابشان هستند.

مرادی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گچساران خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی گچساران امسال و در چهلمین سال پیروزی انقلاب نیز همانند سال‌های گذشته، همگام و متحد و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیعت مجدد خود را با انقلاب و آرمان‌های الهی امام راحل اعلام می‌کنند.

مرادی با اشاره به مسیر راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن در گچساران بیان کرد: راهپیمایی امسال شهرستان گچساران راس ساعت ۹ و ۳۰ صبح از میدان امام با تجمع مردم آغاز و به مکان بوستان  شهدای گمنام گچساران ختم می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال بارش باران نیز شده است در صورت بارندگی مراسم پایانی در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

مرادی با اشاره به اهمیت سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: سخنران تجمع پایانی امسال گچساران سردار رحیم لیالی از ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president