آوای جنوب

رئیس کل دادگستری استان: جسم خود را برای احقاق حق مردم جلوی گلوله آرپی‌چی هم قرار می‌دهم/برخی در حال جوسازی و شانتاژ هستند

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خاطر لطفی که این مردم به خادمان خود دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.
آوای جنوب
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خاطر لطفی که این مردم به خادمان خود دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران  در یاسوج در پاسخ به این سؤال که چرا برخی فضای کسب و کار استان را امنیتی می‌دانند، اظهار کرد: هم مسؤولان استانی و هم ما در دادگستری و سایر نهادها برای رفع مشکلات تولید در استان گام برمی‌داریم و همه برای تسهیل در امر تولید و اشتغال در استان باید خدمت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر این که عده‌ای هیچ کمکی به فضای کسب و کار نمی‌کنند و به دلیل در خطر دیدن منافع خود این گونه فضای کسب و کار استان را امنیتی جلوه می‌دهند، تصریح کرد: جمله ای را از ابتدای حضور در استان گفته‌ام و ضبط شده آن هم موجود است که دست کارآفرین و سرمایه‌گذار را برای خدمت به استان می‌بوسم و از هر تلاشی برای کمک به تولید و اشتغال دریغ نخواهم کرد.

وی گفت: همیشه گفته‌ام که با همه توان سرمایه‌گذارانی را که واقعا به دنبال تولید و اشتغال و خدمت به مردم و رونق اقتصاد باشند حمایت می کنیم ولو این که دشمن ما باشند.

رئیس دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما در این میان برخی می‌خواهند بر تخلفات خود سرپوش بگذارند و به همین خاطر در حال جوسازی و شانتاژ هستند.

مزارعی با اشاره به این که امروزه مشکل اشتغال و معیشت مردم را نمی‌توان کتمان کرد و باید برای رفع آن همه دست در دست هم در راستای رفع مشکلات اقدام کنیم خاطرنشان کرد: خط قرمز ما قانون است و فراتر از قانون عمل نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در دادگستری به نمونه‌ای از اقدامات برای تسهیل در امر تولید اشاره کرد و گفت: به همین منظور با رؤسای بانک‌ها جلسه گرفته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم که به سرمایه‌گذار و کارآفرین فشار نیاورند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این که از سوی دیگر نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری همین است و ما هم سرباز معظم له هستیم و فرامین ایشان را اجرا می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان سپس با اشاره به ماجرای سوء قصدی که به جان وی شده و واکنش‌هایی که در این خصوص وجود داشته تصریح کرد: فضای مجازی و فضای جامعه را که بررسی کرده‌ام مردم و اقشار مختلف به ما لطف داشته‌اند و ما را برای ادامه کار دلگرم کرده‌اند.

وی با قدردانی از اطلاع رسانی رسانه‌ها و دلگرمی‌های دانشگاهیان و طلاب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با خود می‌گویم که اگر گلوله‌ها به من اصابت کرده بودند امروز چنین شرمنده مردم نمی‌شدم.

مزارعی گفت: اگر تا پیش از این تا ۸۰ درصد از توان خود را برای مردم و خدمت به آن‌ها می‌گذاشتم از امروز ۱۰۰ درصد توانم را می‌گذارم و حاضرم به خاطر این مردم و لطفی که به خادمان خود دارند ساعات کاری‌ام را افزایش دهم.

وی افزود: به خاطر لطفی که این مردم دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها اگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتم امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president