آوای جنوب

انتقادات تاجگردون از اعلام تخلفات زینل زاده در رسانه ملی

تاجگردون بیان کرد

انتقاد تاجگردون از اعلام تخلفات شهرداری دوگنبدان در تلویزیون
آوای جنوب





نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات شهردار سابق دوگنبدان و معاونین که در رسانه ملی عنوان شد، گفت: به گونه‌ای این موضوع مطرح شد که تخلفات سنگینی رخ داده است.

پیش از ظهر امروز نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های و دهیاری‌های دو شهرستان گچساران و باشت با حضور معاون عمرانی وزارت کشور، نماینده گچساران، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداران گچساران و باشت و اعضای شورای اسلامی دو شهرستان و دهیاران منتخب در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست غلامرضا تاجگردون با اشاره به سفر معاون عمرانی وزارت کشور اظهار کرد: در مدت مسوولیت ایشان این دومین سفر است که به استان ما سفر داشته‌اند.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: ایشان به استان‌های توسعه نیافته سفر می‌‌کنند و مشکلات شهرستان‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در همه جای کشور کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد، ابراز کرد: خوشبختانه دو شهرستان گچساران و باشت به حالت یک کارگاه عمرانی درآمده و در هر گوشه از این دو شهرستان فعالیتی در حال انجام است.

تاجگردون ادامه داد: در شهر دوگنبدان ۵۰ پیمانکار در بخش آب و فاضلاب شهری در حال فعالیت هستند و در شهرستان باشت یکی از قدیمی‌ترین شهرهای استان هم اکنون زیباسازی معابر و احداث پارک محله‌ای در دست اقدام است لیکن با تمام این نوع فعالیت‌‌ها کاستی‌های زیادی هم وجود دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان بخشی از مشکلات گفت: نبود تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای برخی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری با ارتفاعات بالا مشکلی بزرگ است.

وی با تاکید بر این که نامشخص بودن وظایف بین شهرداری و اعضای شوراهای شهر چابکی را از شهرداری‌ها گرفته است و با اشاره به اینکه دخالت دیگران در امور شهرداری‌ها زیاد است و نیاز به رفع این مشکل دارد، گفت: برای رفع معضلات در شوراها باید شورای با اقتدار تشکیل داد.

تاجگردون در ادامه با اشاره به کندی اجرای برخی از پروژه‌های اجرایی در شهرستان بیان کرد: برخی از مشکلات در اجرای برنامه‌هاست و یک سری دیگر به دلیل محدود بودن منابع است.

نماینده مردم گچساران و باشت به تخصیص قیر رایگان به شهرهای دارای جمعیتی زیر ۱۰۰ هزار نفر اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرداری‌ها وجود دارد تخصیص قیر رایگان است.

تاجگردون عنوان کرد: نبود درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مشکلاتی زیادی را به وجود آورده است.

وی با اشاره به تخلفات شهردار سابق و معاونین که در رسانه ملی عنوان شد، اظهار کرد: به گونه‌ای این موضوع مطرح شد که تخلفات سنگینی رخ داده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در یک همایش شهرداری‌ها حضور یافتم که از سوی شهرداری به مهمانان تبلت هدیه داده شد، اظهار کرد: این گونه فعالیت به صورت جرم برای شهرداری محسوب شده است.

تاجگردون ادامه داد: تخلفات ناشی از نظارت‌های بی‌خودی و حساسیت‌های زیاد و دخالت‌های سازمان بازرسی‌ها موجب شده که کار به صورت کند صورت گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازرسی‌ها گفت: نظارت باید همواره باشد اما نباید در امور دخالت شود.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: تغییر در ساختارها و نقشه‌های اجرایی مشکلاتی برای اجرای پروژه‌ها به وجود آورده است.

تاجگردون با اشاره به معضلات مشترک دو شهرستان گچساران و باشت اذعان کرد: معضلاتی که بیش از دو سال در این دو شهرستان وجود دارد احداث کارخانه بازیافت پسماندهای شهری در بین دو شهرستان گچساران و باشت است که زمینی برای این طرح اختصاص داده شده و برای احداث این کارخانه نیاز به اعتبارات لازم است.

وی به دیگر مشکلات اشاره و ابراز کرد: نبود کشتارگاه صنعتی دام و طیور در گچساران و باشت، نبود پایانه مسافربری مناسب و کمبود نیروهای متخصص در شهرداری‌ها از مشکلات این دو شهرستان در بخش شهرداری‌هاست

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president