آوای جنوب

فرمانده انتظامی گچساران: کشف ۳۰۸کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۰۸کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط که در این زمینه تعداد۱۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
آوای جنوب
فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۰۸کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط که در این زمینه تعداد۱۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

  ظهر امروز افتتاحیه همایش هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان دخترانه صنعت نفت گچساران  با حضور سرهنگ موسوی فرمانده نیروی انتظامی گچساران، مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، معاون آموزش و پرورش، جمعی از روسای ادارات نفت گچساران و اولیاء دانش آموزان دبیرستان دخترانه نفت گچساران برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ سید محمد موسوی  با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه در طول این سالها با تعاملی که با آموزش و پرورش داشته ایم نتیجه خوبی را گرفته ایم.

وی ادامه داد: امروزه نمی توانیم به سادگی از مواد مخدر بگذریم  و همه ما این دغدغه را داریم و امروز وقتی به خروجی نگاهی داشته باشیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم.
موسوی عنوان کرد: بی تردید خانواده بیشترین نقش را می تواند در خصوص مبارزه با مواد مخدر داشته باشد و از این  رو باید تلاش ما بر این باشد تا بتوانیم فرزندانمان را خانه محور نماییم.

موسوی اذعان کرد: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۰۸کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران  با بیان اینکه در این زمینه تعداد ۶۸ نفر خرده فروش قاچاقچی نگهدارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر در این مدت دستگیر شده است، گفت:  در هشت ماهه سالجاری تعداد ۲۶۸ نفر معتاد دستگیر و برای بهبودی به کمپ های ترک اعتیاد در این شهرستان تحویل داده شدند.

 وی با بیان اینکه ۱۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر در این مدت دستگیر شده است،  افزود: این تعداد قاچاقچی  با تشکیل پرونده  و طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران  داده شد.

 فرمانده انتظامی گچساران اذعان کرد: همچنین در این زمینه ۶۳ دستگاه خودرو توقیف شد.

 موسوی در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاری گر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president