آوای جنوب

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

اعلام جرم اداره‌کل استاندارد علیه ۳ شهرداری کهگیلویه و بویراحمد/یاسوج، دهدشت و گچساران

به شهرداری‌ها اعلام کردیم و‌ زمانی را برای رفع مشکلات وسائل بازی مشخص کردیم اما اقدامی صورت نگرفت که اداره‌کل استاندارد علیه شهرداران یاسوج، دهدشت و‌ گچساران اعلام جرم کرده
آوای جنوب
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیه سه شهرداری یاسوج، دهدشت و گچساران در خصوص وسایل بازی اعلام جرم کردیم.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم استانداردسازی وسائل بازی در پارک‌ها تأکید کرد و گفت: به شهرداری‌ها اعلام کردیم و‌ زمانی را برای رفع مشکلات وسائل بازی مشخص کردیم اما اقدامی صورت نگرفت که اداره‌کل استاندارد علیه شهرداران یاسوج، دهدشت و‌ گچساران اعلام جرم کرده که برای شخصیت حقوقی شهرداری شهرداری یاسوج هم حکم صادر شده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت آسانسورهای ادارات استان گفت: از مجموع ۸۴ آسانسور در ادارات استان، آسانسور ۷ دستگاه شامل کمیته امداد استان و‌شهرستان بویراحمد،  اداره‌کل بنیاد شهید، اتاق بازرگانی، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و دو آسانسور متعلق به بیمارستان امام سجاد استاندارد هستند.

وی در ادامه به جایگاه‌های CNG در استان اشاره کرد و گفت: تعداد جایگاه‌های CNG کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ مورد است که ۴ مورد تائیدیه استاندارد دارد، ۱۲ جایگاه فاقد تائیدیه هستند و ۷ مورد هم عدم همکاری ثبت شده و ۴ مورد گواهی هم در حال دریافت گواهی استاندارد هستند.

این مسوول بیان کرد: از ۷ مورد واحد ۴ واحد CNG مربوط به شهرداری‌ها است که تا پایان اسفند مهلت دارند که استانداردسازی کنند.

رحمتی تصریح کرد: سه دستگاه LPG در سطح استان وجود دارند که همه این واحدها غیراستاندارد هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president