آوای جنوب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله خدمات نظام انقلاب اسلامی در مصلای گچساران برپا می‌شود

وی با اشاره به حاشیه به وجود آمده در راهپیمایی ۹ دی ماه گفت: ما آن حرکت را محکوم و یک اقدام خودسرانه و نسنجیده بود که در اینجا از دستگاه‌های امنیتی تقاضا دارم پای کار آمده و خواهان شفاف‌سازی این مسئله هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله خدمات نظام انقلاب اسلامی در مصلای گچساران برپا می‌شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز پنجمین نشست کارگروه‌ تخصصی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون فرماندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برخی از روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست یدالله مرادی با تقدیر و تشکر از حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان گچساران در خلق حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: حضور پرشور مردم گچساران در راهپیمایی ۹ دی ماه نشان از ولایت‌مداری در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.

 وی با اشاره به حاشیه به وجود آمده در راهپیمایی ۹ دی ماه گفت: ما آن حرکت را محکوم و یک اقدام خودسرانه و نسنجیده بود که در اینجا از دستگاه‌های امنیتی تقاضا دارم پای کار آمده و  خواهان شفاف‌سازی این مسئله هستیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به منظور  ارائه خدمات ۴۰ ساله نظام برگزار می‌شود.

 وی ابراز کرد: امسال  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است و در این زمینه تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان در این راستا بتوانند خدمات قبل و بعد ازپیروزی نظام  انقلاب اسلامی را برای مردم و به خصوص برای نسل چهارم بازگو کنند.

 مرادی با اشاره به ارائه  دستاوردهای خدمات ۴۰ ساله نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد: این خدمات مربوط به دستگاه‌های حاضر نیست بلکه باید خدمات نظام  انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در دید عموم قرار گیرد.

 این مسوول تصریح کرد:  نمایشگاه دستاورد ۴۰ ساله خدمات نظام جمهوری اسلامی در بعد از پیروزی انقلاب در مصلی گچساران برپا می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: در این زمینه همکاری و مشارکت تمام نهادها در برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه را می‌طلبد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president