آوای جنوب

جوانگرایی در مناطق نفت خیز جنوب/محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد

با حکم دکتر مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس احمد محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد.

آوای جنوب

با حکم دکتر مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس احمد محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد.

در متن حکم کرباسیان خطاب به محمدی آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در توسعه و تولید به موجب این حکم به عنوان “مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ” منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همراهی و همدلی مدیران و کارکنان ارزشمند آن شرکت، در انجام مأموریت های محوله موفق باشید .

با توجه به اهمیت و نقش آن شرکت در تأمین بخش عمده و اصلی نفت کشور، گاز و فرآورده های مربوطه ضرورت دارد تمامی تلاش خود را برای انجام وظایف، مأموریت های محوله، توسعه و راهبری شرکت وفق اساسنامه، برنامه مصوب جاری و پنج ساله و همچنین سند چشم انداز را با لحاظ نمودن اولویت های زیر به کارگیرید.

۱- شناخت و بکارگیری پتانسیل ها و قابلیت های بالقوه شرکت

۲- بازبینی ساختار و روش ها با هدف ایجاد شفافیت، تسهیل و تسریع انجام وظایف محوله

۳- تقویت ارکان شرکت با نگاه ساختاری و قانونمند

۴- ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد انجام بموقع و مناسب مأموریت های سازمان

۵- جذب و بکارگیری نیروهای مومن، شایسته و با استعداد جهت ارتقاء توان توسعه ای، عملیاتی و مدیریتی شرکت و شرکت های تابعه

۶- توسعه و تعمیق آموزش کارکنان در کلیه سطوح با هدف افزایش بهره وری و بهبود ساز و کار اجرایی شرکت و تربیت کارشناسان و مدیران شایسته

۷- اولویت بندی طرح های توسعه ای با نگاه میادین مشترک در کل حوزه فعالیت آن شرکت

۸- تقویت اخلاق حرفه ای در کلیه سطوح سازمان

۹- بررسی و تهیه برنامه های جبرانی برای پروژه ها و طرح های توسعه ای با بکارگیری تدابیر لازم برای افزایش

بهره وری، برنامه ریزی، هدایت و نظارت مناسب

۱۰- توجه به توسعه و بهره برداری صیانتی از مخازن نفت و گاز

۱۱- افزایش ظرفیت و میزان تولید

۱۲- اتخاذ تدابیر لازم جهت نگهداری بهینه از تأسیسات و افزایش ضریب بازیافت از میادین

۱۳- نوسازی و بهسازی تأسیسات موجود

۱۴- ایجاد سازو کارهای مناسب در بخش نگهداری و تعمیرات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری بیشتر واحدهای عملیاتی و تولیدی

۱۵- بهبود وسالم سازی فرآیندهای امور جاری و تصمیم گیری سریع و شفاف در جهت تحقق صحیح و بموقع مأموریت های محوله

۱۶- بررسی، پیش بینی و اتخاذ تدابیر لازم برای ایجاد انعطاف در تولید، متناسب با برنامه ها و تعهدات شرکت و نیازهای صادرات نفت خام

۱۷- پیشگیری از هزینه های غیر مرتبط با مأموریت و مسئولیت های سازمان با هدف صیانت از بیت المال

۱۸- هدایت و نظارت حرفه ای بر عملکرد شرکت های تابعه

۱۹- توجه و تقویت HSE با فرهنگ سازی و سازماندهی گسترده با هدف افزایش ایمنی ، حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و حفاظت از محیط زیست

۲۰- ارتقاء سطح گزارش گیری و گزارش دهی ضرورت دارد ظرف مدت یک ماه گزارشی جامع از آخرین وضعیت شرکت به لحاظ گردش کار، ساختار اجرایی، برنامه های مصوب و عملکرد، موفقیت ها و نگرانی ها در انجام مأموریت های محوله و افق های برنامه و راهکارهای بهبود برای طرح در هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران ارائه فرمائید. سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

محمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی نفت(مخازن هیدروکربوری) است و پیش از این به عنوان مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مشغول خدمت بوده است .

مسئول کارگروه توسعه میادین و رئیس اداره مهندسی عملیات مخازن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از دیگر مسئولیت های مهندس محمدی به شمار می آید .

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با راهبری ۶۰ مخزن نفتی در جنوب غرب کشور بزرگترین شرکت تولید کننده نفت تابع شرکت ملی نفت ایران است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president