آوای جنوب

نماینده شهرستانهای کهگیلویه در مجلس:

پروژه جاده لیکک به جایزان را خودم شروع کردم، خودم هم تمامش می کنم/عدم پیگیری علیمردانی باعث از دست رفتن ۷۲ میلیارد اعتبار شد!

نماینده مردم بهمئی در واکنش به سخنان استاندار و معاون وی در مورد جاده لیکک به جایزان گفت:خودم این پروژه را شروع کردم، خودم هم تمامش می کنم.

آوای جنوب

نماینده مردم بهمئی در واکنش به سخنان استاندار و معاون وی در مورد جاده لیکک به جایزان گفت:خودم این پروژه را شروع کردم، خودم هم تمامش می کنم.

نماینده شهرستان های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به سخنان استاندار و معاون عمرانی وی در مورد جاده لیکک به جایزان واکنش نشان داد.

عدل هاشمی پور با تاکید بر لزوم خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی به خصوص در حوزه خوزستان، تصریح کرد:در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی پخش شد که استاندار و معاون عمرانی احداث جاده لیکک به جایزان را از پروژه های کم اولویت خواندند و در کمیته اعتبارات برای آن بودجه ای در نظر نگرفتند.

وی گفت:البته قضاوتهای مردم در فضای مجازی بیشتر بر اساس همین کلیپ دو دقیقه ای از یک نشست ۲ و نیم ساعته بود که نظر جناب احمدی و فیلی بیشتر بر اولویت بندی ها بود.

هاشمی پور افزود: تاکید استاندار بیشتر بر این بود که این پروژه نسبت به ارتباط شهرستان با استان تاثیر ندارد نه خروج بهمئی از بن بست.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:آقای فیلی که در این زمینه اظهار نظر کرد، به اندازه بنده از این پروژه و اهمیت اتمام آن خبر ندارد.

هاشمی پور گفت:جمعیت عظیمی از شهرستان های شرقی استان خوزستان بهمئی بوده و مراودات مردم شهرستان بهمئی با این شهرستان ها غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه ما در حال تلاش برای فرار بهمئی از بن بست ارتباطی هستیم، افزود:جاده لیکک به جایزان مسیر مردم بهمئی به خوزستان را ۵۰تا ۶۰ کیلومتر کاهش می دهد.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مسئولان استانی می دانند که تاکنون یک ریال اعتبار برای ۶ کیلومتر زیرسازی و ساخت ابنیه فنی پروژه لیکک به جایزان از استانداری نگرفتیم ؛خودم پروژه را شروع کردم و به حول و قوه الهی خودم هم با کمک اعتبارات وزارت نفت آن را تکمیل می کنم.

وی در ادامه با گلایه مجدد از علیمردانی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، گفت:در ارتباط با جاده تشان به لنده که با تمام تلاش آن را به پروژه ملی تبدیل کردم، در هواپیما با استاندار خوزستان گفتم که آقای شریعتی ۱۳ کیلومتر از این پروژه در استان شماست و باید به ما در راه اندازی این پروژه ملی کمک کنید، که قرار شد اعتبار این ۱۳ کیلومتر در اعتبارات استان خوزستان گنجانده و کار شود اما دریغ از یک پیگیری کوچک از علیمردانی برای جذب این اعتبار، حتی یک نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان هم نداشت.

وی خاطرنشان کرد، این بخش از پروژه ۱۳ کیلومتر است که با احتساب هر کیلومتر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خودتان حساب کنید ببینید چقدر اعتبار از دست دادیم ؛درد دل من با دوستان این است، تاکنون یک نفر این موضوع را پیگیری نکرد.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی ۴٫۵ میلیارد اعتباری که برای پروژه زیرسازی و آسفالت جاده بهمئی به ابوالفارس رامهرمز گرفتیم هم ربطی به استان ندارد و مستقیم از وزارت نفت می باشد، هاشمی پور در پایان با بیان اینکه در فضای مجازی کلیپ پخش کردند و حاشیه درست می کنند، گفت:بگذارید از بن بست خارج شویم، نکنید این کارها را.

بر اساس این گزارش،روزهای اخیر فیلمی تقطیع شده از یک نشست استانی در فضای مجازی منتشر شد که استاندار و معاون عمرانی برای پروژه جاده لیکک به جایزان را به دلیل کم اهمیت بودن در توسعه بهمئی، اعتباری در نظر نگرفتند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شاهرخ گفت:

    ﯾﮏ ﺯﻣﺎﻥ ﮔﻮﻫﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﻨﮓ ﻣﺤﮏ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺷﺖ
    ﺳـﺨـﻦ ﭘـﯿـﺮ ﻣﺤﻞ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻓﻠﮏ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺷﺖ

    ﺩﻭﺳﺘــﯽ ﻣـﻌﻨـﯽ ﺯﯾـﺒـﺎﯼ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ ﺩﺍﺷﺖ
    ﻧﺎﻥ ﺧﺸﮑﯽ ﺑﻐﻞ ﺩﻭﻍ ﺧﻨﮏ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺷﺖ

    ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻣــﺮﺩﻡ ﺩﻧـﯿـﺎ ﺩﻟـﺸﺎﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ
    ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻏﺼﻪ ﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ

    ﮐـﺎﺭﻫﺎ ﯾﮑﺴﺮﻩ ﺑـﺎ ﻋـﺸﻖ ﻭ ﺻـﻔـﺎ ﻣﯿﭽﺮﺧﯿﺪ
    ﺗﺎﺭ ﻣﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﻔﺘﻪ ﻭ ﭼﮏ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺷﺖ

    ﭼﺸﻤﻪ ﯼ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﺯ ﻟﻄﻒ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺠﻮﺷﯿﺪ
    ﺧــﻮﺩﻣــﺎﻧﯿﻢ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻧـﺎﻣﺮﺩ ﻧﺪﺍﺷ‌ﺖ?

  2. ایل گفت:

    اتفاقا در زمان علیمردانی اداره راه سروسامان گرفته و بیشترین جاده سازی بیشترین کار انجام شده آقای هاشمی ضعف خودتون را به گردن دیگران نیندازید

  3. بهرام گفت:

    وای ،وای،وای،طرف چقدرمنم،منم،میکنه،انگا میخاد از جیب شخصیش پرداخت کنه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president