آوای جنوب

تکلیف مدیران پروازی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مشخص شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد خواستار تعیین تکلیف مدیران پروازی آموزش و پرورش در مناطق و شهرستان‌ها شد و گفت: در برخی مناطق رئیس، معاونان و مدیران مدارس پروازی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد خواستار تعیین تکلیف مدیران پروازی آموزش و پرورش در مناطق و شهرستان‌ها شد و گفت: در برخی مناطق رئیس، معاونان و مدیران مدارس پروازی هستند.

آوای جنوب

محمد دانشی‌نسب ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش بخش‌های ۴ گانه شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مانده‌ام چگونه برخی افراد در مناطق مسئولیت گرفته‌اند ولی آن منطقه یا شهر را محل مناسبی برای زندگی خانواده‌شان نمی‌بینند.

وی خواستار برخورد جدی با مدیران پروازی در آموزش و پرورش شد و افزود: طبق بررسی‌های میدانی در برخی مناطق بیش از ۳۰ درصد مدیران و اموزگاران نیز پروازی هستند.

سخنگوی شورای شهر مارگون با تاکید بر اینکه برخی پرونده‌های هیئت تخلفات آموزش و پرورش بیش از ۶ ماه بوده که خاک می‌خورند، ادامه داد: انتظار می‌رود هیئت تخلفات سریع و عادلانه برخورد کند.

دانشی‌نسب ادامه داد: در منطقه محروم سیلاب و کلوار از توابع بخش مارگون بویراحمد برای نورچشمی‌ها ابلاغ مدیر مدرسه صادر می‌شود در حالی از سرباز معلم استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه گزارشات مردمی به اعضای شورای شهر در زمینه مسائل و مشکلات مختلف افزود: در این زمینه مردم شورا را یا امین خود دانسته و یا آخرین راه برای بیان مشکلات خود می‌دانند.

دانشی‌نسب با اشاره به اینکه در بخش مارگون ابلاغ مدیر مدرسه برای فردی زده شده که در طول سال تحصیلی تنها دو روز در مدرسه حضور داشته است، ابراز کرد: در یکی از مدارس همین بخش برای فردی ابلاغ مدیر صادر شده و در حالی دانش آموز در این روستا بوده ولی به دلیل نبود معلم ترک تحصیل کرده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باشتی گفت:

    در شهر باشت علاوه بر مدیر اموزش و پرورش، بسیاری از مدیران دیگه هم پروازی هستند ولی اقای تاجگردون و زارع پور و یاری هم این مسئله رو میدونن ولی متاسفانه کاری نمیکنند

  2. ناشناس گفت:

    ابلاغ سوری وتبعیض فرهنگیان را نابود کرده است فریاد رسی نیست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president