آوای جنوب

شهردار دوگنبدان خبر داد/آبیاری ۱۰ هکتار از فضای سبز دوگنبدان به وسیله مهار آب زیرگذر

شهردار دوگنبدان گفت: با اجرای مهار آب زیرگذر در سه فاز قریب بر ۱۰ هکتار از آب فضای سبز دوگنبدان به وسیله این آب تامین می‌شود.
شهردار دوگنبدان گفت: با اجرای مهار آب زیرگذر در سه فاز قریب بر ۱۰ هکتار از آب فضای سبز دوگنبدان به وسیله این آب تامین می‌شود.
آوای جنوب

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد:با توجه به خشکسالی‌های اخیر، کاهش نزولات آسمانی و کمبود شدید آب، شهرداری دوگنبدان در یک اقدامی تحسین برانگیز اقدام به انتقال آب زیرگذر در جهت تامین آب فضای سبز شهر دوگنبدان انجام داده است.

 شهردار دوگنبدان ابراز کرد: برای آبیاری  و تامین آب  فضای سبز موجود در دوگنبدان و همچنین برای مهار آب زیرگذر در فاز اول با حفر چاه به عمق ۱۵ متر و نصب ترانس  برقی و دستگاه پمپ شناور ۴۵ کیلووات و لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر به طرف پارک لاله به طول یک هزار ۸۰۰متر، تامین آب پارک آبشار و دریاچه مصنوعی ۱۰۸ دستگاه  و تامین آب فضای سبز پارک شهید خواجه زاده با وسیله مهار آب زیر گذر هم اکنون اجرا شده است.

وی با بیان اینکه آب زیرگذر که سالها است به هدر می رفت، بیان  کرد:  با توجه به خشکسالی و در جهت مدیریت استفاده از آب در شرایط کنونی، آب زیرگذر که سالها بود به هدر می رفت وارد چرخه شبکه انتقال آب غیرشرب فضای سبز شهری شد.

 وی با بیان اینکه  با توجه به خشکسالی موجود در کشور  خوشحالیم که توانستیم گام موثری در جهت نگهداری و توسعه فضای سبز  دوگنبدان برداشته شود، گفت:  اجرای فاز دوم طرح انتقال آب شبکه آبرسانی از پارک لاله به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متربه طرف مخزن ۲ هزار متر مکعب کارکنان دولت در حال اجرا است.

 ظفری اذعان کرد:  فاز سوم طرح تامین آب فضای سبزدوگنبدان از مخزن ۲هزار مترمکعبی کارکنان دولت به سمت جاده سلامت و بلوار در حال احداث امیرکبیر شهید پناهپوری به طول ۹۰۰ متر تا ابتدای جاده سلامت است،که انجام خواهد گرفت.

وی  با بیان اینکه  جاده سلامت گچساران به طول یک هزار ۲۰۰ متر و عرض ۵ متر است که پیش‌بینی عبور خودرو  و احداث آب مصنوعی در این مسیر طراحی شده است، خاطرنشان کرد: از سمت کارکنان دولت  برای آبیاری جاده سلامت به طول ۵هزار و ۶۰۰ متر آبیاری اجرا می‌شود.

 شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: با اجرای مهار آب زیرگذر در سه فاز قریب بر ۱۰ هکتار از آب فضای سبز دوگنبدان به وسیله این آب تامین می‌شود.

 وی افزود: با افتتاح پروژه دریاچه مصنوعی در سالجاری آب این منطقه  از مهار آب زیر گذر تامین خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قشقایی گفت:

    واقعا تو این موقع بی آبی بهترین روش برای آبیاری فضای سبز شهر بود خدایا این شهردار دلسوز را در پناه خودت محافظت بفرما.خسته نباشید.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president