آوای جنوب

رئیس اداره ثبت احوال گچساران خبر داد

افزایش۱۳ درصدی آمار طلاق در گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه در چهارماهه نخست سالجاری تعداد ۹۵ مورد طلاق به ثبت رسیده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.
آوای جنوب
رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه در چهارماهه نخست سالجاری تعداد ۹۵ مورد طلاق به ثبت رسیده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

عطاءاله گرجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون ۷۵هزار و ۲۸۰کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران ادامه داد:  تعداد ۸۳ هزار و ۷۴۵  شناسنامه پاسورتی در این اداره صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

 وی  با بیان اینکه  در ۴ ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۹۹ازدواج صورت گرفته در اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است، گفت:  این آمار  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

گرجی ابراز کرد:  در چهارماهه سال گذشته تعداد ۳۹۰ ازدواج به ثبت رسیده است.

گرجی‌پور در ادامه  به آمار طلاق در این شهرستان اشاره و عنوان کرد:  در ۴ ماهه نخست امسال  تعداد ۹۵ مورد طلاق  به ثبت رسیده این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته۸۴  مورد طلاق در گچساران از سوی دفاتر ازدواج و طلاق گزارش شده  و به ثبت رسیده  است.

 رئیس اداره ثبت احوال گچساران اذعان کرد: آمار طلاق  در شهرستان گچساران  در سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی به تعداد ولادت‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد ولادت در سال‌جاری تاکنون ۷۶۲ نوزاد در این شهرستان متولد و در سال گذشته تعداد ۷۹۲ ولادت در این اداره به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

گرجی‌پور در ادامه به آمار فوت‌شدگان در این شهرستان اشاره و بیان کرد: درچهار ماهه نخست امسال تعداد فوت‌شدگان در این شهرستان ۱۷۴ مورد بوده است.

 رئیس اداره ثبت احوال گچساران، با بیان اینکه آمار فوت شدگان در  چهار ماهه سال گذشته تعداد۱۶۶ مورده بوده است، خاطرنشان کرد:  تعداد مرگ و میر درچهار ماهه نخست امسال در شهرستان گچساران  ۵ درصد افزایش یافته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    برای ۱۳درصد رشد امار طلاق اول روحانی بعد لاریجانی وبعد تاجگردون کلاشونو بزارن بالاتر.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president