آوای جنوب

درخشش دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی گچساران در مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی+تصاویر

دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷در مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی حائز رتبه برتر شده‌اند.
آوای جنوب
دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷در مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی حائز رتبه برتر شده‌اند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، همه می‌دانیم تعلیم و تربیت در جامعه به منظور آگاهی و دانایی و رهایی انسان ها از جهالت و نادانی است.

همگان می‌دانند فرایند آموزش از خلق انسان بر زمین شروع شده و هیچ جامعه‌ای وجود ندارد که این مهم و نقش آموزش را رد کند.

انسان‌ها به طور طبیعی به دنبال موفقیت می‌روند و بسته به برداشت خود از موفقیت، سعی می‌کنند افراد موفق را پیدا کنند و خودشان را به آنها نزدیک نمایند.

اگر نظام تعلیم و تربیت در همین مسیر حرکت کند و در معرفی موفقیت و افراد موفق به آنها کمک کند، عملا به تربیت کمک کرده‌ایم.

 به عنوان مثال  شهدا را به عنوان الگو جامعه قرار می‌دهیم  و با الگوبرداری از زندگی این افراد  در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی  متناسب با شرایط جامعه و نیاز افراد در سطوح مختلف، استخراج و در معرض دید و انتخاب قرار خواهد گرفت.

امروزه آموزش وپرورش گچساران  ودر کنار آنها همت مدیران و مربیان در راستای  معرفی موفقیت‌های دانش آموزان در سطوح مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی گام‌های مثمرثمری برداشته است.

  در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانش آموزان شهرستان گچساران در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی توانسته‌اند  ۹۶ رتبه استانی و کشوری را  کسب  نمایند.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه  مقام‌ها جز با تلاش مربیان و مدیران مدارس امکان پذیرنخواهد بود، گفت: از این تعداد ۲۰رتبه در سطح کشوری و بقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دست آمده است.

 پورالحسینی  با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در سه سال گذشته افتخار آن را دارد که در بین ۱۳ مدیریت آموزش و پرورش در سطح استان مقام اول  را در برگزاری  جلسات شورای آموزش و پرورش و تصویب مصوبات آن  مقام کسب کند.

 وی اذعان کرد: یکی از افتخارات این شهرستان قبولی تعداد ۳۵ دانش آموز در رتبه زیر هزار کشوری که از این تعداد ۲۲ نفر در رشته پزشکی قبول شده‌اند.

این مسوول  عنوان کرد: رونمایی از ۱۴ اثر از آثار مکتوب فرهنگیان گچسارانی،  تجلیل از ۱۰۶ جانباز فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش گچساران، کسب رتبه کشوری در طرح جابر بن حیان از سوی دانش آموزان دختر،  کسب رتبه اول درس پژوهی پایه سوم در سطح ملی و  راهیابی چهار طرح به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی از  افتخارات آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی گذشته بوده است.

 پورالحسینی در ادامه به دیگر افتخارات آموزش و پرورش گچساران اشاره و عنوان کرد:کسب رتبه اول کودک‌یاری از سوی دانش آموز دختر، راهیابی ۲۵ دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های کشور،  کسب مقام برتر کشوری در طراحی آزاد درس فرهنگ و هنر و کسب سه رتبه کشوری پرسش مهر از افتخارات آموزش وپرورش در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ بوده است.

 رئیس آموزش وپرورش گچساران ادامه داد: قبولی ۳۵ دانش آموز گچسارانی در رتبه زیر هزار کنکنور سراسری، کسب  رتبه استانی در همایش  سفیران سلامت که از این تعداد ۱۲ مدیر مراقب و مروج سلامت و تعداد ۵ دانش اموز  حائز رتبه کشوری در طرح سفیران سلامت شده‌اند.

 در ادامه ای گزارش به سراغ معصومه شاهمیر نسب یکی از مدیران موفق شهرستان گچساران می‌رویم.

وی به موفقیت‌های دانش آموزان  و مربیان خود در مقطع دوره اول متوسطه مدرسه شهید احمد کاظمی در زمینه  هنری، فرهنگی، ورزشی و علمی پرداخت و اظهار کرد:  دبیرستان شهیداحمد کاظمی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷  در رشته های ورزشی هندبال مقام اول را در بین آموزشگاه های این شهرستان کسب نموده است.

 وی ادامه داد: کسب مقام های  اول در رشته فوتسال، بسکتبال، کسب مقام دوم در رشته بدمینتون،  کسب مقا‌های  سوم در رشته والیبال و  شطرنج از مجموعه افتخارات این دبیرستان به شمار می‌رود.

مدیر دبیرستان مقطع دوره اول  شهید احمد کاظمی ابراز کرد: از دیگر افتخارات این مدرسه کسب مقام چهارم استانی در رشته فوتسال، کسب مقام قهرمانی در مسابقات هندبال منطقه ۷ کشوری، اعزام دانش آموزان این مدرسه به مسابقات کشوری در رشته هندبال در رده نوجوانان است.

 شاهمیر نسبت به استعداد یابی دانش آموزان این دبیرستان در زمینه ورزشی اشاره و ابراز کرد:  سحر قریشی بازیکن  فوتسال از جمله دانش آموز این دبیرستان است که برای شرکت در مسابقات  بتن نورآباد در لیگ برتر دعوت شده است و به تیم ملی نیز راه یافته است.

 این مدیر عنوان کرد: دبیرستان شهید احمد کاظمی دارای ۲۹۷ دانش آموز،  ۳۳  دبیر برتر  و رتبه آور شهرستانی  و استانی است که از جمله این دبیران می توان به  تارا شمس الدینی،  خاتون رزمان، حلیمه خسروی، خیری حیدری، راضیه فولادی، رقیه مبارکی، زهرا مرادپور و اینجانب اشاره نمود.

وی  در ادامه با بیان اینکه دبیرستان شهید احمد کاظمی یکی از مدارس برتر این شهرستان است، خاطرنشان کرد: برای  دستیابی به رتبه‌های برتر در سال تحصیلی جدید  اختصاص  دادن اتاق به اولیا جهت تکریم و معاشرت بیشتر با آنها،  راه اندازی کتابخانه مجهز و جدید جهت  ایجاد روحیه مطالعه کتابخوانی  و خلاصه نویسی در بین دانش آموزان، اجرای طرح شاداب سازی همراه و همگام با اولیا در فضای مدرسه و  ایجاد فضای سبز و اهدا گیاه توسط اولیا دانش آموزان از جمله برنامه‌های این مدرسه در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

 شاهمیرنسب  در ادامه به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد:  فعال کردن تیم فرزانگان دانش آموزی و اعزام به اردوی کشوری،  رشد معرفت دینی ارتباط تنگاتنگ با حوزه خواهران در زمینه فعالیت در فضای مجازی و راههای استفاده صحیح از طریق  دعوت کارشناسان مجرب و با تجربه  و ارائه راهکار به دانش آموزان خواهد بود.

  وی ابراز کرد: راه اندازی آزمایشگاه و کارگاه و سالن عالی  و مجهز در مدرسه از دیگر اقدامات این مدرسه در سال تحصیلی جدید است.

 مدیر دبیرستان شهید احمد کاظمی با تقدیر و تشکر از رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: بر خود لازم می دانم از طرف اولیا و دبیران از حمایت‌های مدیریت آموزش و پرورش گچساران و استان و همکاری‌های اولیا تقدیر و تشکر نمایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فرهنگی گفت:

    در زمینه آموزشی میزان موقیت از صفر هم کمتر است خانم شاهمیر نسب ازضعیف ترین نیروها در گچساران است

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president