آوای جنوب

شهردار دوگنبدان:

شتاب بخشی پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری شهرداری دوگنبدان / احداث ۲۳ پارک محله‌ای در نقاط شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: در سالجاری پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری شهرداری دوگنبدان شتاب بیشتری خواهند گرفت.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: در سالجاری پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری شهرداری دوگنبدان شتاب بیشتری خواهند گرفت.

 مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در گچساران با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: تعداد ۴۲ طرح توسعه شهری در نقاط مختلفی شهری  در زمینه‌های  اجرای پیاده رو سازی معابر، جدول گذاری بلوارها، احداث کانال هدایت سیلاب‌ها،  اجرای آسفالت در محلات و معابر اصلی شهر در دست اجرا است.

 شهردار دوگنبدان افزود: احداث پارک و دریاچه مصنوعی در دوگنبدان در زمینی به مساحت ۶ هکتار  و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و بهسازی و بازسازی کانال بافت فرسوده دوگنبدان با  پیشرفت فیزیکی ۳۰درصد  هم اکنون دست اجرا است.

ظفری گفت: تکمیل بلوار شهید پناهپوری با ۱۰ درصد پیشرفت، اجرای  پیاده روسازی ۱۸۰ دستگاه، بلوار ولیعصر، بلوار بعثت، کارکنان دولت، بلوار شهید تاجگردون، جنب کلنیک فجر، خاکبرداری کوچه ۲ شمالی از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا شهرداری دوگنبدان است.

وی با بیان اینکه اولویت کار شهرداری دوگنبدان به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در شهر است، ابراز کرد: جدولگذاری خیابان معلم، ساخت بلوار شهید پناهپوری، ساخت کانال محلاتی و رزمندگان، ساخت کانال دفع آبهای سطحی از طرح‌هایی است که در اولویت کار قرار گرفته‌اند.

 این مسوول به خرید، نصب و راه اندازی دوربین‌های سرعت سنج و نظارت تصویری در خیابان های اصلی دوگنبدان  از جمله از میدان نرگسی الی میدان فرودگان و در خیابان‌های بلادیان و بشارت  گچساران خبر داد و گفت: در سالجاری  تعدادی دوربین‌های سرعت سنج و نظارت تصویری در معابر اصلی شهر دوگنبدان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

ظفری در ادامه به اجرای روکش آسفالت در بسیاری از نقاط شهری اشاره و عنوان کرد: امسال ۴۵۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در بسیاری از نقاط شهری انجام گرفته که از این میزان ۲۵۰ هزار متر مربع در مناطق کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان صورت گرفت.

 شهردار دوگنبدان افزود: این میزان آسفالت در معابر کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان  که قریب بر ۲۷ سال  از آسفالت اولیه این  نقاط گذشته است، انجام گرفت.

وی ابراز کرد: معابر مناطقی از جمله شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه  به فلکه سرباز، گلستان، ۱۰۸ دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در دو مسیر رفت و برگشت روکش آسفالت شد.

 ظفری ادامه داد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران آسفالت شده است.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به برخی از معابری که نیاز به لکه‌گیری آسفالت داشته است، خاطرنشان کرد:  از فلکه نرگسی الی میدان فرودگاه در دو مسیر رفت و برگشت، کوی رزمندگان، شهرک معلم و محلاتی معابر این محلات نیز لکه‌گیری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات تکمیل کانال محله سادات دوگنبدان با پیشرفت فیزیکی ۲۰درصد در دست اجرا است، گفت: ساخت کانال دفع آبهای سطحی ضلع جنوبی کارکنان دولت با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد  از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری دوگنبدان است.

 ظفری با بیان اینکه در چهار ماهه پایانی سال گذشته تا کنون ۲۳ پارک محله ای در مناطق مختلف شهر دوگنبدان احداث شده است، گفت:  از جمله این پارک‌ها می‌توان به پارک پونه با مساحت ۲ هکتار و ۵۰۰ مترمربع در منطقه پانصد دستگاه ترابری اشاره کرد.

 وی افزود: همچنین احداث پارک یاس به متراژ ۴ هزار متر مربع،  احداث دو  پارک در منطقه ۱۰۸ دستگاه به متراژ هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع  و همچنین احداث  پارک در جاده  پازنان گچساران به متراژ  ۵ هزار متر مربع، احداث تعداد سه پارک محله‌ای در کوی نفت، احداث بوستان جنب ساختمان دانشگاه پیام نور و احداث بوستان جنب میدان فردوسی گچساران نام برد.

 ظفری در ادامه به  احداث پارک روبروی استخر ۵۰۰دستگاه، احداث بوستان جنب آپارتمان‌های فنی و حرفه‌ای،  احداث پارک جنب کتابخانه فردوسی،  احداث ۳ بوستان در خیابان ۲۳شمالی  و ۲۲ جنوبی کارکنان   و همچنین احداث بوستان در جنب دانشگاه علمی و کاربردی به متراز ۲ دوهزار ۳۰۰ متر مربع در چند ماه گذشته خبرداد.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه در گذشته شهر دوگنبدان  دارای تعداد ۱۴ پارک محله‌ا ی بوده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح۲۳پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهری  دوگنبدان در حال حاضر دارای تعداد ۳۷ پارک محله‌ای در دوگنبدان است.

ظفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرآیند شناسنامه دار  شدن  پارک‌های محله‌ای  در دوگنبدان در دست اجرا است.

 وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان هم اکنون به ۹٫۹ دهم رسیده است، گفت: در این زمینه باید تلاش کرد تا سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان به ۱۱  متر به حد استاندارد با سرانه کشور  برسد.

شهردار دوگنبدان افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری را از اهداف مهم مدیریت شهری دوگنبدان عنوان کرد و گفت: مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و در این راستا باید نهایت همکاری بین حوزه مدیریت شهری و مردم ایجاد و تقویت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president