آوای جنوب

وقتی تاجگردون دست به دامان رسانه‌ها می‌شود/ به استاندار بگویید؛ من که خسته شدم/طبق معمول وعده دروغ!

نماینده مردم و گچساران و باشت در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با گلایه‌مندی از وضعیت موجود از رسانه‌ها خواست تا وضعیت موجود را به گوش استاندار برسانند.
نماینده مردم و گچساران و باشت در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با گلایه‌مندی از وضعیت موجود از رسانه‌ها خواست تا وضعیت موجود را به گوش استاندار برسانند.
آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در ماه گذشته در جلسه بررسی پروژه‌های گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، معاون استاندار، مدیران کل و معاونان و روسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست از روند اجرایی پروژ‌ه‌های در دست اقدام گچساران مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از این پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی خوبی بودند قرار بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح و به مرحله بهره‌برداری برسد.

 در این نشست نفسگیر که بیش از هفت ساعت به طول انجامید، نماینده مردم گچساران و باشت از روند پیشرفت پروژه‌های گچساران  و عملکرد مدیران در این زمینه اطلاع یافت.

 برخی از پروژه‌های گچساران با توجه به اعتبارات اختصاص یافته اما متاسفانه از پیشرفت فیزیکی پایین برخوردار بودند که هر کدام از مدیران دلایلی برای خود از عدم همکاری پیمانکاران در سرعت بخشیدن به پروژه‌ها را مطرح کردند.

 و اما برخی با توجه به اعتبارات اختصاص یافته و پیشرفت فیزیکی خوبی که داشتند مقرر شد که در هفته دولت به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

 در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در شهرستان گچساران گزارش کاملی درج شد و همه مسوولان و مدیران مربوطه قول‌ها و وعده‌هایی داده بودند اما در این میان آن چیزی که به نظر می‌رسد این است که وضعیت مطلوبی برای به بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت که کمتر از دو ماه دیگر زمان باقی نمانده است، برخوردار نیستند.

با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی گچساران از اعتبارات خوبی برخوردار هستند اما در دیگر نقاط استان و حتی کشور مشاهده می‌شود از کمبود اعتبار سخن می‌گویند و در برخی مواقع نیز تاجگردون را متهم می‌کنند که بودجه تمام استان را به گچساران آورده است.

 با این وجود خروجی آن تعطیلی پروژه‌ها یا سرعت پایین کار در پروژه‌های گچساران  مشاهده می‌شود.

 کُندی کار و یا تعطیلی برای پروژه‌ها به گونه‌ای است که صدای تاجگردون هم از دست مدیرانش درآمده است.

تاجگردون در بازدید امروز خود از پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت افتتاح شود دست به دامان رسانه‌ها شده است تا به گوش استاندار برسانند.

 در این میان این سوال پیش می‌آید چرا تاجگردون خود به استاندار نمی‌گوید و چرا مدیران ضعیف برکنار نمی‌شوند.

 اما از سوی دیگر باید به تاجگردون گفت، گویی برخی مدیران نیز در هر سفر شما به تهران می‌آیند و خبر از پروژه‌های ندارند.

 جهت یادآوری وقتی شما در جلسه رسمی از مدیری از وضعیت پروژه‌ها و درصد آن سوال می‌کنید؛ به راستی آیا باید مدیری که در این شهر نشسته منتظر پاسخ مدیران کل باشد.

با این جود در حالی که که مدیران در جلسه آن روز و جلسات قبل‌تر از آن وعده هفته دولت را داده بودند اما در بازدیدی که نماینده گچساران و باشت از برخی پروژه‌ها داشت با ابراز گلایه از وضعیت موجود با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری آفتابگردان در صفحه شخصی خود با انتشار تصویری نوشت: مجتمع فرهنگی مهروزی طبق معمول وعده دروغ.

 وی ادامه داد: یک ماه پیش گفتند هفته دولت افتتاح می شود اما آجر هم تکان نخورده.

 تاجگردون نوشت: رسانه‌ها به گوش و نظر استاندار و مسوولان برسانید من که خسته شدم.

 تاجگردون در ادامه بازدید خود به سراغ  پروژه کلینیک شهید بشارت گچساران رفت که با درب بسته مواجه شد و اظهار داشت: این پروژه کاملا تعطیل حتی در باز نشده و خبری از نگهبان هم نبود.

 نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد: هر وقت گله کردم گفتند این پروژه  در حال کار است.

در ادامه این بازدیدها تاجگردون به سراغ مجتمع فرهنگی سالن چند منظوره فرهنگیان رفته و بیان کرد: متاسفانه  برخلاف قولی که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان داده بود این پروژه نیز تعطیل است.

 تاجگردون گفت: بعید می‌دانم این پروژه هفته دولت افتتاح شود.

 نماینده مردم گچساران و باشت به سراغ مرکز ام. آر. آی رازی گچساران می‌رود که با درب بسته مواجه می شود.

 وی اظهار کرد: میلیاردها تومان در این شرایط بی پولی خرج مرکز ام. آر. آی گچساران شد اما به دلیل فقط یک ضعف اجرایی و نظارت این مرکز تعطیل است.

 تاجگردون ابراز کرد: چه کسی باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه بازدیدهای خود از پروژه شهرستان گچساران از روند اجرای برخی از پروژه ها نیز رضایت داشت.

 نماینده مردم گچساران و باشت در بازدید از پروژه احداث جاده سلامت که متولی آن شهرداری دوگنبدان است ابراز رضایت کرد، و گفت: خوشبختانه پروزه احداث جاده سلامت که از باغ فردوس الی کارکنان به طول ۱۲۰۰ متر است با سرعت خوب در حال انجام است.

 وی به احداث دریاچه مصنوعی اشاره کرد و عنوان کرد: با وجود گرمای ۵۰ درجه خوشبختانه این پروژه فعال است و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

 تاجگردون افزود: مجموعه ورزشی دانش آموزی آموزش و پرورش گچساران نیز فعال است و کارگران مشغول به کار هستند.

وی به احداث استخر بانوان که از اعتبارات نفت است اشاره و اذعان کرد:  اسکلت استخر اختصاصی بانوان بالا رفته است و امیدوار هستیم سرعت عمل این پروژه بیشتر شود.

نماینده مردم گچساران و باشت به مجتمع فرهنگی وهنری پردیس که از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد برخوردار است ابراز رضایت کرد و گفت: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدوار هستیم که سرعت کار بیشتر شود.

تاجگردون خاطرنشان کرد: احداث کتابخانه در محله رادک گچساران از پیشرفت خوبی برخوردار است.

 به گزارش فارس، به نظر می‌رسد تاجگردون نمی‌خواهد قبول کند که به یک خانه تکانی نیاز دارد.

 در پایان باز هم تکرار مکررات می‌کنیم در جایی که کار عقب است کُت و شلوار به تن کردن جایز نیست بلکه باید آستین‌ها را بالا زد.

گزارش از علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president