آوای جنوب

بی‌تدبیری در بیمارستان امام سجاد یاسوج/ پنکه تنها وسیله سرمایشی در گرمای کشنده!

آوای جنوب بخش داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج تنها با یک پنکه گرمای کشنده کنونی را به سر می‌کند

آوای جنوب
بخش داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج تنها با یک پنکه گرمای کشنده کنونی را به سر می‌کند.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج با آن که نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش درمان و بهداشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده اما متاسفانه به دلیل بی‌درایتی و کج سلیقگی مسؤولان در رتق و فتق امور به خصوص کارهای کوچک و ساده تا حدودی این دستاوردها به دلیل اهمال مسؤولان زیر سؤال رفته است.

مسؤولانی که با این همه بودجه و اعتبارات و هزینه‌هایی که در بخش‌های مختلف می‌شود از راه‌اندازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در محیط‌های اداری ناتوان و ضعیف هستند و همین موارد جزئی فریاد مردم را بلند کرده است.

مسؤولانی که به واسطه معرفی نمایندگان مجلس و سیاسیون در رأس امور قرار می‌گیرند و تعهد و تخصص لازم را ندارند هیچگاه زحمت رفع موانع و مشکلات هر چند کوچک را هم در مجموعه خود نمی‌دهند.

حرف امروز ما در خصوص مشکلات فضای بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج است که یکی از مخاطبین با فرستادن پیامک خواستار پی‌گیری آن شده است.

در این پیامک درخواست شده تا وضعیت سرمایشی بخش داخلی بیمارستان امام سجاد را پی‌گیری کنید که این بخش بیمارستان اکنون تنها با پنکه این هوای بسیار گرم را به سر می‌کند.

متاسفانه بخش داخلی بیمارستان امام سجاد از لحاظ سیستم سرمایشی مشکل دارد و فقط یک کولر آبی در انتهای راهرو است و در اتاقها پنکه موجود است و جواب نمی‌دهد لطفا پیگیری کنید و گزارشی تهیه نمایید.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president