آوای جنوب

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه‌ها در گچساران: شهردار دوگنبدان الگویی برای دیگر شهرداران استان است

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هشت پروژه گوناگون عمران شهری در شهر دوگنبدان از پیشرفت خوبی برخوردار است.
آوای جنوب
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هشت پروژه گوناگون عمران شهری در شهر دوگنبدان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

محمود مومن نسب صبح امروز در بازدید میدانی  از پروژه‌های  عمرانی شهر دوگنبدان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد هشت پروژه  در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  با توجه به بازدیدهای که به عمل آمد و باتوجه به پیشرفت کاری  که در این پروژه‌ها  است نشان دهنده یک مدیریت و یک دانش  در این شهرستان است.

 وی افزود: افرادی که دارای صاحب علم و دانش هستند در پیشبرد اهداف در کنار هم در این شهر قرار گرفته‌اند  و با تدوام همدلی و همکاری موجب شده که این پروژه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار باشند و این امر موجب می‌شود که شهرستان گچساران تا ۳ سال آینده  به عنوان یک شهر پیشتاز مبدل شود.

مومن نسب  با اشاره به بازرسی که از عبور و مرور و تردد خودروها در سطح شهر داشت، عنوان کرد: بهبود عبور و مرور شهری  نسبت به گذشته  در حال تغییر است و امروز خوشبختانه با این خط مشی که وجود دارد همه راههای ارتباطی  در این شهر به هم وصل خواهند شد.

 وی اذعان کرد:  در آینده  همه راه‌ها و محورهای  ارتباطی و بلوارها به هم وصل خواهد شد که اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد راه‌های دیگری وجود خواهد داشت.

این مسوول تصریح کرد: شهر دوگنبدان از نظر پدافند غیرعامل به یک شهر ایستایی، بالندگی و پویایی مبدل شده است.

مومن نسب در ادامه به مبلمان شهری و سطل‌های زباله دارای پلاستیک اشاره و ابراز کرد: طراحی  نیمکت‌ها به گونه‌ای است که در دمای ۵۰ درجه می‌توان از آنها استفاده کرد.

 مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به سنگفرش برخی از پیاده‌روهای شهر دوگنبدان اشاره و بیان کرد: احداث سنگفرش‌ها با رنگ‌های گوناگون و طرح های مختلف دل هر بیننده را به وجد می‌آورد.

 وی  با بیان اینکه توسعه فضای سبز در این شهر پیشرفت خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: با تدابیری که شهردار دوگنبدان اندیشیده است امروز به جای اینکه شاهد ساختمان‌های بلند باشیم  در شهر دوگنبدان  توسعه فضای سبز به خوبی نمایان است.

 مومن نسب افزود: روکش آسفالت با کیفیت در خیابان‌های اصلی شهر، نورپرداری میدان‌ها و بلوارها که جلوه زیبایی به شهر داده، اصلاح میدان شهری از جمله میدان فردوسی و سه راهی، توسعه بوستان ‌ها در دو ماه گذشته که ۲۳ بوستان محله‌ای به دیگر بوستان‌های محله‌ای دوگنبدان افزوده شده است ، از اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان در چند ماه اخیر بوده است.

 مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جانمایی سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر با رعایت نکات ایمنی،  احداث فاز اول بلوار پناهپوری به طول ۲٫۵ کیلومتر که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

 وی عنوان کرد: اجرای فاز دوم بلوار پناهپوری به طول ۳ کیلومتر بعد از اتمام فاز اول از دیگر موارد مورد بررسی و بازرسی قرار گرفته است.

 مومن نسب  در ادامه به هدایت سیلاب‌ها در کانال‌ها اشاره و اظهار کرد:  با تامین اعتبار به صورت امانی می‌توان به این پروژه سرعت عمل بخشید.

 وی به دیگر پروژه‌های در حال فعالیت اشاره کرد و گفت: احداث جاده آفتابگردان که تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، احداث جاده باران ۱۴  که جدول گذاری آن توسط پیمانکاران صورت گرفته است اما به دلیل اینکه این محله جز مناطق بافت فرسوده دوگنبدان است  و خط انتقال آب شرب فرسوده موجب شده که احداث این جاده به کندی به پیش برود.

 مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به بازگشایی رینگ معابر در محلات بافت فرسوده اشاره و اذعان کرد:  تا کنون ۵۳ مسوول کشوری با حضور نماینده از بافت فرسوده دوگنبدان بازدید داشته‌اند.

 مومن نسب گفت: با بازگشایی رینگ معابر  و خریداری منازل مسکونی  که در این رینگ قرار گرفته‌‌اند موجب سرعت بخشیدن  به نوسازی این بافت می‌شود.

 وی ادامه داد: احداث بازارچه  در محله سادات به طول و عرض ۱۵۰ متر، تکمیل و به بهره‌برداری از پروژه دریاچه مصنوعی که موجب اشتغالزایی در شهر خواهد شد.

 این مسوول خاطرنشان کرد: نگاه فنی به مسائل شهری از جمله، عمران، حمل و نقل، بهبود امور موجب شده که این شهر بر روی ریل توسعه شهری قرار بگیرد.

 مومن نسب خاطرنشان کرد: شهردار دوگنبدان  و اعضای شورای شهرالگویی برای دیگر   شهرداری‌های استان باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دیوجام گفت:

    در یک دهه اخیر ب لطف نماینده و شورا وشهرداری گچساران پیشرفت چشمگیری در حوزه شهری داشته

  2. بی طرف گفت:

    اگر اعضای شورا که هیچ گونه تخصصی در امورات شهری وشهر سازی ندارند چوب لای چرخ علم ودانش دکترظفری نگذارند شاهد شکوفایی هرچه بهتر شهر خواهیم بود

  3. فرشید گفت:

    اقای بازرس استانداری ، شما هم ؟ اینهمه دزدی و غارت بیت المال در شهرداری اینقدر کوچک است و به چشم نمی اید یا شما را هم کور کرده اند با هدیه یه لبتاب ،ای پد و ….؟؟؟؟جمع کنید این دروغهایتان را ،از ملت خجالت بکشید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president