آوای جنوب

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: افزایش مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش در کشور با تلاش های تاجگردون

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مبلغ ۶ هزار میلیارد تومانی به بودجه آموزش و پرورش در کل کشور به بودجه آموزش و پرورش خبر داد.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مبلغ ۶ هزار میلیارد تومانی به بودجه آموزش و پرورش در کل کشور به بودجه آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز همایش تجلیل از معلمان با همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، شهرداری دوگنبدان و آموزش و پرورش گچساران با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و معلمان در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 در این همایش هادی زارع‌پور با تبریک و تهنیت روز معلم و ولادت امام زمان (عج) و با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار کرد: جا دارد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که همواره نگاه مثبت و خوبی برای برگزاری همایش بزرگ تجلیل از معلمان را داشته‌اند را تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد  افزود: در ستاد بزرگداشت هفته معلم  امسال یک مصوبه‌ای داشتیم که شهردار گچساران و شهردار باشت در این زمینه پیش قدم شدند و این مراسم را برگزار کردند.

 وی در ادامه با تقدیر و تشکر از نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد:  امسال مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش افزوده شده و این نشان از اثر بخشی ایشان در کمیسیون تلفیق است.

 زارع پور اذعان کرد: معلمان ستون فقرات کشور هستند و معلم نقطه تحول در هر کشور به شمار می‌روند.

 مدیرکل آموزش و پرورش گچساران اذعان کرد: یک جمله و یک لبخند معلم می‌تواند در جامعه آنقدر تاثیرگذار باشد که در دنیا تاثیرگذار باشد.

 وی با بیان اینکه معلمین نقش ویژه‌ای را در جامعه برعهده دارند، ابراز کرد: مرتبت و منزلت و جایگاه معلم با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

 زارع‌پور با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تحولات بزرگی  در جامعه آموزش و پرورش اتفاق افتاده است، اظهار کرد: ۶۰۰ دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری جشنواره‌های کشور حائز رتبه شده‌اند.

 وی افزود: ۳۵ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت مناطق محروم که بارها معلمین ما در استان اعتصاب می‌کردند با همت نماینده مردم گچساران و باشت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به کل کشور اختصاص داده شد که از این میزان مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد ۱۹۰ آموزشگاه و تعداد ۲۳ سالن ورزشی در چهار سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

در همایش تجلیل از معلمان گچساران مطرح شد
اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به آموزش و پرورش گچساران
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: در سالجاری مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به آموزش وپرورش گچساران اختصاص داده شد.

 ظهر امروز با همت شرکت‌بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری دوگنبدان و آموزش و پرورش گچساران همایش تجلیل از معلمان در سالن آزادی شرکت بره‌برداری نفن وگاز گچساران برگزار شد.

 در این همایش سید ظهیرالدین پورالحسینی با تبریک روز معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: تکریم و گرامی‌داشت  معلمین به عنوان موثرترین عامل انسانی محدود به یک روز و هفته نیست چرا که معلمان ادامه دهندگان رسالت پیامبران  و جلوه جاودان برای جویندگان حقیقیت هستند.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد:بی‌شک تحقق برنامه‌های عرصه تعلیم و تربیت به ویژه سند تحول بنیادین  در این مجموعه گسترده بدون وجودو نقش معلم ممکن نخواهد بود و فرهنگ‌سازی جهت اجرای برنامه‌های کلان به ویزه اشتغال و تولید در اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش  در دولت تدبیر و امید وابسته به تلاش معلمینی است که کلید سو پیشرفت جامعه در دست این بزرگواران است.

 وی  با بیان اینکه امروز خرسندیم که بر اساس اعلام شاخص‌های اعلام شده اموزش و پرورش در سطح استان رتبه برتر در استان در اختیار دارد گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت  انقلاب بزرگی  در  بحث بودجه صورت گرفته است.

 پورالحسینی  اذعان کرد: مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات نفت و ۱۰ میلیارد ریال از بودجه استانی و ۱۰ میلیارد دیگر  از محل بودجه عمرانی بافت فرسوده با پیگیری‌‌های  نماینده مردم شهرستان به آموزش و پرورش گچساران اختصاص داده شد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه امسال یک تغییر و رویکرد خوبی در هفته معلم صورت گرفت، تصریح کرد: جا دارد از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و شهرداری دوگنبدان، اداره صنعت و معدن و تجارت تقدیر و تشکر نمایم.

 به گزارش فارس، در این مراسم از ۴۰۰ معلم شهرستان گچساران تجلیل به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president