آوای جنوب

رئیس روابط عمومی نفت گچساران: حمایت ازسازندگان داخلی اولویت اصلی صنعت نفت است

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حمایت ازسازندگان داخلی اولویت اصلی صنعت نفت در استای حمایت از کالای ایرانی است.

آوای جنوب

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حمایت ازسازندگان داخلی اولویت اصلی صنعت نفت در استای حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی نفت از گچساران، اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با ریاست فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی جعفری دیزگانی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی در سال گذشته اظهار کرد: صنعت نفت  گچساران به عنوان صنعتی که نقش ویژه‌ای  در اقتصاد کشور دارد همواره نگاه ویژه‌ای به حمایت از کالای ایرانی داشته و دارد.

 رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تحریم‌هایی که بر علیه کشور ما صورت گرفت موجب شد که  سازندگان داخلی ما نیز توانمند‌تر شوند، ابراز کرد:  صنعت بزرگ نفت و گاز در تمامی این سالها در کنار سازندگان داخلی بوده است.

 وی با اشاره به  نگاه کلان صنعت نفت به سازندگان داخلی خاطرنشان کرد:  در این صنعت خرید هر کالای مشابه داخلی ممنوع شده است.

 جعفری دیزگانی  حمایت از سازندگان کالاهای داخلی را از اولویت‌های نخست مدیران ارشد وزارت نفت برشمرد و گفت:  نشست با سازندگان داخلی و تامل با آنها در راستای بالابردن  کیفیت کالاها از جمله برنامه‌های است که صنعت نفت در طول این سالها در دستور کار خود قرار داده است.

 جعفری افزود : این شرکت با هدف ارتقاء توان و سرعت تأمین کالا و اتخاذ رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، را در جهت تحقق اهداف شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سر لوحه فعالیت خود قرار داده است.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمند سازی آنها و پیاده سازی شعار سال”حمایت از کالای ایرانی” با استعلام از سازمان صنعت،معدن و تجارت لیست کاملی از سازندگانی که بتوانند کالاهای مصرفی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را بر اساس استاندار تولید کنند تهیه خواهد کرد.

رئیس روابط عمومی نفت گچساران گفت: بی تردید آینده اقتصاد کشورمان با مشارکت همگانی، حمایت از سازندگان داخلی فراهم خواهد شد و این شرکت برای تحقق این امر از هیج تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 این مسوول به  ساخت ۳۲۰۰ قلم کالا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی کشورمان و به سفارش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران صورت گرفت.

 جعفری در ادامه با اشاره به توانمندی این نیروهای صنعت نفت گچساران  در تمامی عرصه‌ها ابراز کرد:  در سال گذشته ۱۰۲ هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتت و پیشگیرانه  در راستای  عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شامل فعالیت‌های تعمیراتی، اصلاحیه  و پیشگیرانه  انجام شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president