آوای جنوب

دسته‌گل‌های چینی در مقدس‌ترین مکان یاسوج/یادآوری به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد/حمایت از کالای ایرانی شعار سال جدید است

بهتر است باز به مسؤولان یادآوری کنیم که حمایت از کالای ایرانی شعار سال جدید است، شعار که نه در صحبت بلکه در عمل نیازمند اجرای آن هستیم.
آوای جنوب
بهتر است باز به مسؤولان یادآوری کنیم که حمایت از کالای ایرانی شعار سال جدید است، شعار که نه در صحبت بلکه در عمل نیازمند اجرای آن هستیم.

نکوداشت پدران آسمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، حضور کم‌رنگ مسؤولان در این مراسم معنوی خود به درد دلی بزرگ تبدیل شده است چرا که امنیت و آرامش کنونی جامعه و حضور افراد در پست‌های مختلف مدیریتی مرهون ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد و ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

البته گذشته از حضور کم‌رنگ مسؤولان انتظار می‌رود نکوداشت پدران آسمانی و سایر برنامه‌های فرهنگی به گونه‌‌ای برنامه‌ریزی شود که شاهد حضور جمعیت بیشتری در این مراسم معنوی باشیم.امروز این مراسم با حضور اندک مردم و مسؤولان برگزار شد و تنها دانش‌آموزان از این مراسم استقبال خوبی داشتند که آنها هم پس از دقایقی از برنامه، گلزار شهدا را ترک کردند.

اما از همین این مسائل که بگذریم، ادای احترام مسؤولان استان به مقام شامخ شهدا با دسته گل‌های چینی، چیزی نبود که از دید اهالی رسانه پنهان بماند.اجناس خارجی تا دسته گل‌ها چینی هم پیش رفت و امروز و قبل از آغاز مراسم، دسته‌گل‌هایی که روی آنها کشور چین نوشته بود بر سر مزار شهدا قرار گرفتند.

ابتدای همین سال که تنها ۲۲ روز از آن می‌گذرد مقام معظم رهبری در همان دقایق اولیه آغاز سال ۹۷، در بیانات خود حمایت از کالای ایرانی را به عنوان شعار سال جدید اعلام کردند و مسؤولان در سطح بالای کشوری اعلام کردند که برای تحقق این شعار تلاش خواهند کرد.

حال بهتر است باز به مسؤولان یادآوری کنیم که حمایت از کالای ایرانی شعار سال جدید است، شعار که نه در صحبت بلکه در عمل نیازمند اجرای آن هستیم تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند و علاوه بر آن شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار باشیم.

اینکه زمان اجرای شعار سال در کهگیلویه و بویراحمد چه وقت خواهد بود سوالی است که مسؤولان باید پاسخ دهند اما این موضوع را مد نظر داشته باشند که نه تنها امسال بلکه همه سال‌ها باید از تولیدات داخل حمایت شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president