آوای جنوب

كسب مقام برتري از سوي وزارت كشور

کسب مقام برتر فرمانداری گچساران در بین فرمانداران کشور

فرماندار گچساران در بین فرمانداران کشور حائز رتبه پنجم کشوری شد.
فرماندار گچساران در بین فرمانداران کشور حائز رتبه پنجم کشوری شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  ظهر امروز آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار،  اعضای شورای تامین و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست عبدالرحیم رحیمی با اشاره به برگزاری همایش فرمانداران کشور در تهران اظهار کرد:  وزارت کشور بر اساس ارزیابی‌های یک ساله خود فرمانداران برتر را مشخص و آنها را معرفی کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه  برای اساس ارزیابی‌هایی که از سوی وزارت کشور انجام می‌شود ، گفت: در سه سال متوالی فرمانداری شهرستان گچساران به عنوان فرماندار برتر در سطح استان معرفی می‌شود که  این مقام همه مرهون زحمات و تلاش دستگاه‌ها و همکاری خوب روسای ادارات است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتری فرمانداری گچساران در کشور گفت:  در این زمینه  از بین ۴۳۰ فرماندار شهرستان در کل کشور، فرماندار گچساران با کسب امتیاز بیش از ۴ /۹۹ درصد به عنوان پنجمین فرماندار برتر در کشور  معرفی شد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در این ارزیابی که در همه سطوح ماموریت و وظایف با رویکرد رضایتمندی مردم صورت گرفته دو استانداری و ۱۴ شهرستان به‌ عنوان دستگاه‌های برتر بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president