آوای جنوب

اینجا جای فرصت سوزی نیست/ شجاعت نفتی‌های گچساران از صندلی بهمن فرازمند تا سکوی تماشاگران

در ادامه لیگ دسته دوم فوتبال کشور از مرحله دوم، تیم نفت و گاز گچساران فردا میزبان تیم شهرداری بندرعباس است.

آوای جنوب
در ادامه لیگ دسته دوم فوتبال کشور از مرحله دوم، تیم نفت و گاز گچساران فردا میزبان تیم شهرداری بندرعباس است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، لیگ دسته دوم فوتبال کشور از مرحله دوم در حالی فردا پیگیری می‌شود که در هفته سوم این مرحله شاگردان بهمن فرازمند میزبان تیم شهرداری بندرعباس هستند.

با نگاهی به روند حریف بندرعباسی تیم نفت و گاز گچساران این تیم در هفته سوم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی به گچساران می‌آید که در دیدار قبلی خود در بندرعباس از تیم شاهین بوشهر ۴ بر یک شکست خورده اند.
شهرداری بندر عباس از دو دیدار قبلی خود نتوانسته است امتیازی کسب کند و در انتهای جدول به سر می‌برد و این در حالی است که نفت و گاز گچساران با ۴ امتیاز در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفته اند.

در این مرحله که تیم‌های شهرداری بندر عباس, نفت و گاز گچساران, داماش گیلان، پالایش آبادان, شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان حضور دارند که تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و تیم دوم این گروه با تیم دوم گروه( آ )پس از انجام دیدار پلی آف به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.

تیم نفت و گاز گچساران با مربی‌گری مربی بومی خود تا این مرحله از مسابقات را با دوری از حاشیه‌ها به درستی طی کرده است و اگر بتواند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

باید بدانیم تیمی که می‌خواهد صعود کند، نباید برای او فرقی داشته باشد که با چه حریفی بازی می‌کند و سعی شود تا همه بازیکنان به این نتیجه برسند که فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو شوند.
بهمن فرازمند و شاگردانش باید بدانند همین تیم نفت گچساران بود که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و دیگر تیم‌های بزرگ را شکست داد و خود مدعی فینال جام حذفی بود.
پسران نفت گچساران و هواداران این تیم باید توجه داشته باشند وقتی نیت صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشد، باید برای پیروزی در هر دیداری تلاش کرد.
در مرحله دوم لیگ دسته دوم دیگر فرصت این نیست که بخواهیم با احتیاط گام برداریم چرا که در این مرحله هر تیمی که حساب شده و با قدرت به میدان آمد می‌تواند صعود کند.
از سوی دیگر تیم شهرداری بندرعیاس در حالی به این مرحله صعود کرده است که از خط حمله قوی و زهرداری بهره می‌برد و علی رغم دو شکست قبلی تیمی به مراتب سخت تر از داماش گیلان است.
اما از سوی دیگر نفتی‌های گچساران باید بدانند مردان روزهای سخت هستند و با بردن مرتضی حیدری به یک خط جلوتر کار را برای تیم شهرداری بندرعباس سخت کنند.
بستن یک تیم هجومی و حمله به تیم حریف از همان دقایق اولیه و سخت کردن کار برای حریفان از سوی کادر فنی نیازمند این است که مردم و هواداران نفت گچساران با حضورشان و تشویق‌های بی امانشان اجازه جولان دادن به بندرعباسی‌ها را ندهند.

این در حالیست که شاگردان بهمن فرازمند در مرحله قبلی این مسابقات موفق شدند تیم شهرداری بندرعباس را با گل‌های مرتضی حیدری و سعید کاظمی با حساب ۲ بر یک شکست دهند.
این دیدار حساس فردا راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای شهدای نفت برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس از گچساران، تاکنون تیم نفت وگاز گچساران با ۴ امتیاز در رده دوم و تیم شهرداری بندر عباس بدون امتیاز در رده ششم جدول گروه خود قرار گرفته اند.
علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president