آوای جنوب

فردا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان داماش گیلان خواهد بود

در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفتی های گچساران میزبان داماش گیلان خواهند بود.
آوای جنوب
در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفتی های گچساران میزبان داماش گیلان خواهند بود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در چارچوب  مرحله دو لیگ دسته دو فوتبال کشور ۱۲ تیم  به این مرحله صعود کرده‌اند  که این تیم‌ها در دو گروه ۶تیمی  به رقابت  با هم خواهند پرداخت.
براساس اینگزارش، در اولین هفته مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور که در آبادان برگزار شد پسران نفت گچساران موفق شدند تیم پالایش نفت آبادان را شکست دهند و خود را در همان هفته اول به رخ حریفان کشاندند.

 گفتنی است،  در این مرحله از لیگ دسته دوم فوتبال کشور که رقابت‌های حساس و نفس گیری وجود دارد در این گروه تیم‌های شهرداری بندر عباس, نفت و گاز گچساران, داماش گیلان، پالایش آبادان, شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان حضور دارند که هر کدام خود مدعی حضور در لیگ دسته اول هستند.

 در ادامه این گزارش، نفت و گاز گچساران پس از پیروزی در مقابل آبادانی‌ها آن هم با تعویض طلایی سرمربی خود حال خود را آماده میزبانی از داماش گیلان می‌کنند.

با نگاهی به جدول مسابقات هر دو تیم از بهترین خط دفاعی لیگ در تیم خود بهره می برند چرا که داماش گیلان با ۱۹ بازی انجام شده در مرحله اول تنها هفت بار دروازه‌اش باز شده است و نفت و گاز گچساران نیز با انجام ۲۰ بازی تنها ۱۳ گل دریافت کرده است و این نشان دهنده این است داماش و نفت خط دفاعی مستحکمی دارند.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار حساس تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان راس ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president