آوای جنوب

پیام تیم فوتسال رسانه گچساران: قلم ما دیگر توان گفتن تسلیت ندارد،استیضاح یا استعفا/ صدرنشینی تیم رسانه گچساران در جام دهه فجر ادارات

تیم فوتسال رسانه گچساران قبل دیدار خود با تیم دادگستری گچساران با جانباختگان حادثه هواپیمای تهران- یاسوج ابراز همدردی کردند.
تیم فوتسال رسانه گچساران قبل دیدار خود با تیم دادگستری گچساران با جانباختگان حادثه هواپیمای تهران- یاسوج ابراز همدردی کردند.
آوای جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  مسابقات فوتسال جام ادارات شهرستان  گچساران ( جام دهه فجر انقلاب اسلامی) تا کنون با انجام چهار دیدار برگزار شده است.

 بر اساس این گزارش، تیم فوتسال رسانه گچساران که تا کنون با تیم‌های دادگستری، دریا ساحل، ترابری نفت به رقابت پرداخته  است و تا اینجای مسابقه صدر جدول را  در اختیار گرفته  و  برای انجام بازی بعدی در روز شنبه هفته آینده به مصاف تیم سپاه ناحیه شهرستان خواهد رفت.

گفتنی است، تیم فوتسال رسانه شهرستان گچساران  که در این سری از مسابقات توانسته‌ است با اقتدار  صدر جدول جام دهه فجر انقلاب اسلامی  را از آن خود کنند تا کنون با کسب چهار برد به عنوان تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است.

 در ادامه این گزارش، بازی دو تیم فوتسال اصحاب رسانه با دادگستری شهرستان گچساران با احترام به جان باختگان سانحه هوایی برای پرواز تهران به یاسوج که منجر به کشته شدن ۶۶تن از هموطنان گردید،با یک دقیقه سکوت وقرائت فاتحه برای شادی روح از دست رفتگان این حادثه آغاز شد.

گفتنی است نکته قابل توجه این دیدار پارچه نوشته‌ی منتقدانه از سوی تیم فوتسال اصحاب رسانه بود که  خود  دنیایی از معانی بود چرا که بر روی پارچه تیم فوتسال اصحاب رسانه نوشته شده بود، (قلم ما دیگر توان گفتن تسلیت ندارد،استیضاح یا استعفا) .

 به گزارش آوای جنوب، بازیکنان تیم فوتسال رسانه آقایان اکبر کرمی ، سعید رحمانی ، سجاد تقی پور ،احسان دری ،حامد اسدپور ، حبیب نوشادی ، احمد بوزار ،احمد رضا کریمی زاده ، اسماعیل برات نژاد و رضا علی بازپور و با سرپرستی اسماعیل ولایت و با سرمربی‌گری علی‌مراد کاظم‌پور هدایت می‌شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president