آوای جنوب

احمد خورشیدی: جریان غربگرا و لیبرال استراتژی دفاعی امنیتی ایران را در فیلم به وقت شام به استهزا می‌گیرد

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی گفت: جریان غربگرا و لیبرال استراتژی دفاعی امنیتی ایران را در فیلم به وقت شام به استهزا می‌گیرد.

آوای جنوب

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی گفت: جریان غربگرا و لیبرال استراتژی دفاعی امنیتی ایران را در فیلم به وقت شام به استهزا می‌گیرد.

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در خصوص حاشیه‌های برگزاری اختتامیه فیلم فجر اظهار کرد: در کشور دو جریان فکری یکی جریان فکری معتقد به پیشرفت و توسعه کشور از طریق ظرفیت‌های داخلی و دیگری تفکر توسعه از طریق اندیشه‌ها و تفکرات غربی وجود دارد.

دبیرکل جمعیت خدمت گزاران انقلاب اسلامی بیان کرد تفکر غربی در همه حوزه‌ها نظریه دارد که برای مثال در حوزه اقتصادی معتقدند تنها راه حل مشکلات کشور از طریق اجرای نظریه‌های غربی امکان‌پذیر است.

این فعال سیاسی و فرهنگی خاطرنشان کرد: آن‌ها معتقدند هیچ کشوری نمی‌توان مشکلات خود را حل کند مگر این که به کمک غربی‌ها و آمریکا این کار را انجام دهد و در راستای این نظریه و تئوری علاوه بر پروتکل اقتصادی پروتکل فرهنگی هم تعریف کرده‌اند.

خورشیدی آزاد محور این پروتکل فرهنگی را آزادی محض دانست که کاملا با نظریه اسلامی که معتقد به آزادی منطقی و آزادی مثبت بوده در تقابل است.

وی گفت: در همین راستاست که  هانتینگتون بحث درگیری تمدن‌ها را مطرح کرده و گفته که جنگ تمدن‌ها جنگی اسلامی آمریکایی است و گفته که در آخرالزمان این درگیری به نهایت خود می‌رسد.
این کارشناس مسائل استراتژیک به موضوعات فرهنگی اخیر اشاره کرد و گفت: از جمله این اقدامات بحث تقابل با حجاب در خیابان انقلاب است که عده‌ای دختر بهایی که هیچ دختر مسلمانی در بین آن‌ها نیست و برخی از منافقین آن را راه‌اندازی کردند به چشم می‌خورد و این که بحث از بین بردن متون ارزشی را در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم.

خورشیدی آزاد گفت: این‌ها همه ماحصل لیبرالیسم اقتصادی است که به دنبال آن لیبرالیسم فرهنگی را مشاهده می‌کنیم که کاملا حساب شده و برنامه‌ریزی شده است.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی سپس گریزی به حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر زد و گفت: عقل حکم می‌کند که برای درگیری و جنگ با تکفیری‌ها در خیابان‌های تهران با آن‌ها در آن سوی مرزها مقابله کنیم.

وی گفت: این استراتژی دفاعی امنیتی است که ابراهیم حاتمی کیا به زیبایی آن را در به وقت شام به تصویر می‌کشد لذا جریان غربگرا در جشنواره فیلم فجر که جشنواره‌ای به نام انقلاب و نهضت و شهداست یک چنین تفکری را در عرصه فرهنگ و نیر برای تخطئه کردن به استهزا می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president