آوای جنوب

درخواست مدیرعامل نفت گچساران در خصوص پیگیری نیروهای قراردادی، پیمانکاری، حجمی، پاداش بازنشستگان و فرزندان شهدا

در نشست شورای اداری گچساران با حضور وزیر نفت مدیرعامل نفت گچساران خواستار پیگیری ایشان در خصوص نیروهای قراردادی، پیمانکاری، حجمی، پاداش بازنشستگان و فرزندان شهدا شد.
آوای جنوب
در نشست شورای اداری گچساران با حضور وزیر نفت مدیرعامل نفت گچساران خواستار پیگیری ایشان در خصوص نیروهای قراردادی، پیمانکاری، حجمی، پاداش بازنشستگان و فرزندان شهدا شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،   مهندس هوشنگ صیدالی عصر امروز  در  نشست شورای ادارای که  با حضور وزیر نفت، هیئت همراه  و نمایندگان استان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد،  با تبریک دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی اظهار کرد: تبریک مجدد اینجانب به عنوان یک نیروی نفتی به حسن اعتمادی است که وزیر نفت به زیر مجموعه خود در زمینه مهار آتش چاه رگ سفید که به صورت بسیجی‌وار این امر صورت گرفت.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به  دادن مجوز در زمینه جذب نیروهای  اخراجی حراستی این شهرستان گفت:  کام مردم این شهرستان در زمینه دادن مجوز برای جذب نیروی حراستی شیرین شده است.

 وی با اشاره به پروژه‌هایی که از سوی وزارت نفت تامین مالی می‌شود، گفت: درخواست داریم که در زمینه  پروژه‌هایی که از سوی وزارت نفت تامین مالی می‌شود نقدینگی آنها بیشتر شود تا روند تسریع در این پروژه‌های مانند پروژه نفت بیشتر شود.

 صیدالی  با اشاره به بهره‌برداری از سد چم‌شیر گچساران در دی ماه سال آینده عنوان کرد:  با آبگیری این سد  در سال آینده بر روی امر تولید نفت ما اثرگذار خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اذعان کرد: هم اکنون برای تامین آب تاسیسات نفتی از آب چاه‌ها و بخشی نیز  از سد استفاده می‌شود.

 وی در ادامه با اشاره به تبدیل وضعیت نیروی فرزندان شهدا در این شهرستان بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر از فرزندان شهدا در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که انتظار می‌رود وضعیت این افراد با دستور شما تعدیل گردد.

 صیدالی  در ادامه با اشاره به نیروهای قرار دادی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود  که حقوق این دسته از کارکنان نفت  تعدیل شود.

 مدیرعامل شرکت ‌بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: تعدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری یکی دیگر از معضلات این شرکت است  که امیدواریم دغدغه این نیروها با مساعدت شما برطرف شود.

صیدالی در ادامه با اشاره به مصوبه اخیر در خصوص پاداش بازنشستگان نفت که موجب نگرانی‌هایی در نزد کارکنان شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسئله با پیگیری‌های شما به سرانجام برسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    جناب آقای مهندس صیدالی اگر مورد دیگری مانده تا فرصت هست بیان بفرمایید هر چند امیدی برای اقدام از وزیر محترم نیست اما همینکه حرف دلت را زدی باز هم جای تقدیر وتشکر دارد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president