آوای جنوب

امام جمعه گچساران خطاب به وزیر نفت: جوانان استان ما از بیکاری رنج می‌برند/به کار گرفتن نیروی کار در ادارات باید به گونه‌ای باشد که آشکارا، علنی و آگاهی انجام شود

امام جمعه گچساران در حضور وزیر نفت گفت: در کمک به رفع بیکاری به صورت خاص و ویژه استان ما را دریابید که جوانان استان ما از بیکاری رنج می‌برند.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران در حضور وزیر نفت گفت: در کمک به رفع بیکاری به صورت خاص و ویژه استان ما را دریابید که جوانان استان ما از بیکاری رنج می‌برند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران عصر امروز  در  نشست شورای ادارای که  با حضور وزیر نفت، هیئت همراه  و نمایندگان استان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد:  ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دوران عزت، سربلندی و رشادت‌ها است.

 امام جمعه گچساران  با بیان اینکه مومن خلیفه الله و ما فوق همه و مادون خدا است، افزود:  مومن قدر و جایگاه و منزلت خود را باید بداند تا در مقام خلیفه الله ابقا شود.

 وی در ادامه با  بیان اینکه آقای زنگنه شما به هر شهرستان، استانی و کشوری سفر می‌کنید مردم همچون شماها را خدام مردم و خادمان صدیق می‌دانند، عنوان کرد:کاملا آگاه هستید وقتی شما به عنوان خدمتگذار مردم به شهرهای مختلف می‌روید مردم از شما انتظاراتی دارند.
حجازی  بیان کرد: به طور کل در دو بُعد، اشتغال و معیشت زندگی مردم ما باید اولویت قرار گیرد که مشکل امروز جوانان ما بیکاری است و از شما انتظار دارند.
وی با اشاره به نفت‌خیز بودن شهرستان گچساران ابراز کرد: برخی  از افراد  استان‌های دیگر با مراجعه به من فکر می‌کنند که این شهرستان هیچ مشکل و افراد بیکار ندارد.
حجازی ادامه داد: انتظار داریم در کمک به رفع بیکاری به صورت خاص و ویژه استان ما را دریابید که جوانان استان ما از بیکاری رنج می‌برند.

 امام جمعه گچساران عنوان کرد:  با توجه به معضلات بیکاری، مشکلات فرهنگی ایجاد می‌شود و ما نسبت  به  ایجاد اشتغال و فرهنگ تعهد داریم.

وی با اشاره به استخدامی‌های غیرقانونی که صورت گرفته، ابراز کرد:  به کار گرفتن نیروی کار در ادارات باید به گونه‌ای باشد که آشکارا، علنی و آگاهی انجام شود و سوء ظنی برای جوانان ایجاد نشود.

 حجازی خاطرنشان کرد: باید اقداماتی صورت بگیرد که  رضایت مردم در نظام ایجاد شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president