آوای جنوب

سردار دقیقی یادواره شهدای نفت گچساران:فعالیت۲۴۰۰ رسانه خارجی بر علیه ایران/ آرم سپاه لرزه بر اندام کاپیتان آمریکایی انداخت+تصاویر

مشاور عالی کل سپاه پاسداران در کشور گفت: شوروی سابق با یک رادیو تهدید می‌شود و فروپاشی آن رقم می خورد اما امروز ۲۴۰۰ رسانه بر علیه ما در حال فعالیت هستند.
آوای جنوب
مشاور عالی کل سپاه پاسداران در کشور گفت: شوروی سابق با یک رادیو تهدید می‌شود و فروپاشی آن رقم می خورد اما امروز ۲۴۰۰ رسانه بر علیه ما در حال فعالیت هستند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران با حضورامام جمعه گچساران، سردار حسین دقیقی، فرماندار،فرمانده سپاه و نیروی انتظامی گچساران، فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب،مدیران و روسای ادارات شهرستان و دیگر بسیجیان و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سالن اجتماعات شرکت نفت گچساران با قرائت پیام آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
در این آیین  سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه و شایسته سخنان خود را در این یادواره با سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یادواره شهدا آغاز کرد و اظهار کرد: امام خامنه‌ای  بیان کرده‌اند، ‌گرامی داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه شهدا این انقلاب را بیمه کرده‌اند، تصریح کرد:  چه چیزی می‌توانست امروز جلوی این همه توپ و ناوهای جنگی  و این همه قدرت را بگیرد به جز همان خون شهدایی که درخت اسلام را آبیاری کردند.
دقیقی افزود: امروز با جابه جایی یک ناو در دنیا لرزه بر کشورها می‌افتد اما ۲۴۰ کشور جرات نزدیک شدن به این منطقه را ندارند و این به برکت خون شهدای ایران اسلامی است.
مشاور عالی کل سپاه پاسداران در کشور اذعان کرد:  وقتی کاپیتان ناو آمریکایی صبح از خواب بلند می‌شود و آرم سپاه را بر سینه کشتی می‌بیند، می‌فهمد که شکست خورده است این قدرت سربازان امام خامنه ای را دنیا نشان می دهد.
وی تصریح کرد: این لرزه‌ای که به تن دشمنان ما در دنیا افتاده است به برکت وجود شهداست که  دشمنان ما اعتراف می‌کنند اگر سربند یازهرای رزمندگان ما را داشتند دنیا را تسخیر می‌کردند.
دقیقی با بیان این که این خون‌های شهدا بیش از هزاران ناو و جنگنده ‌های آمریکایی را به لرزه در آورده است، گفت: دشمن می‌داند و چون می‌داند گزینه نظامی را نه روی میز بلکه زیر میز آنها هم نیست.
دقیقی  با بیا ن این که در زمان صدام آمریکایی‌ها ۸۳ لشکر به سمت ما فرستادند، افزود: شاه دو سال با ناتو مذاکره می‌کرد که تیپ جدید درست کند اما آنها اجازه نمی‌دادند اما چگونه به صدام اجازه دادند، ۸۳ لشکر آماده کند تا از جمهوری اسلامی عبور کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی ریگان رئیس جمهور آمریکا شد تصمیم گرفت به ایران حمله کند و وقتی که با سفیر فرانسه که ۸ سال در ایران بود مشورت گرفت، ریگان به او گفت، اگر ایران این گونه حرکت کند دیگر نمی توانیم او را مهار کنیم.
دقیقی افزود: مشاور ریگان که ۸ سال در ایران بود  با اشاره به این که اگر شما به ایران حمله کنید هر خانه در ایران یک  پایگاه نظامی خواهد شد، اظهار کرد: شما برای مقابله با  ایران باید  با تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی، موادمخدر، مسائل اخلاقی و رسانه اقدام کنید تا موفق شوید.
مشاور عالی کل سپاه پاسداران در کشور  ابراز کرد: شوروی سابق با یک رادیو تهدید می‌شود و فروپاشی آن رقم می خورد اما امروز ۲۴۰۰ رسانه بر علیه ما در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این ملت سختی کشید و مقاومت کرد اما کم نیاورد و روی پای خود ایستاد و دست خدا بر سر این ملت است خاطرنشان کرد: اگر یکی از این توطئه‌هایی که دشمنان بر علیه ایران انجام می‌دادند تنها یک توطئه را بر علیه یک  کشور دیگر  انجام می‌دادند آن کشور شکست می‌خورد و از پای در می آمد.
دقیقی  گفت: این ملت برای کشورش خون داده است و امروز دشمن با ظرافت در حال کار کردن است و ما در مقابل باید توصیه های امام خامنه ای را جدی بگیریم تا بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی اش ولی عصر عج برسانیم.
وی عنوان کرد: انقلاب ما در دنیا با سرعت در حال پیش رو است اما دشمنان ما  با بر جسته کردن برخی از مشکلات سعی بر اجرایی کردن اهدافشان دارند.
مشاور عالی کل سپاه پاسداران در کشور اظهار کرد: مشکلات اقتصادی ما، بیکاری و تورم است اما دولتمردان ما از گذشته تا کنون نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و این مختص این دولت و دولت های گذشته نیست.
دقیقی  خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور ما از هفتاد سال پیش یک اقتصاد دولتی است و ما هر چند هزاران مشکل داریم اما انشا الله با اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.
وی ادامه داد: یک عده لیاقت ماندن ندارند و در برابر ریزش‌ها و رویش‌ها قرار دارد و امروز جوانان انقلابی از جوانان اول انقلاب کمتر نیستند.
وی با اشاره به مصاحبه چند روز قبل میلانی با شکبه بی‌بی سی گفت:  امام راحل همان زما ن فرمودند، اینها آمریکایی هستند.
دقیقی اذعان کرد: امام راحل ۱۰۳  پیش‌بینی کرد که با مطالعه دقیق همه پیش‌بینی‌ها امام اجرا شد و سه پیش‌بینی او مانده است که یکی از آن تشکیل ارتش ۱۰۰ میلیونی نفری مستضعفین، پیروزی مستضعفین و دادن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌ اش ولی عصر عج است.
مشاور عالی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: ما به وحدت نیاز داریم و این وحدت محور می‌خواهد و محور وحدت ولایت فقیه است و تمام.
دقیقی  با بیان اینکه من خاطرات بسیاری با مردم گچساران دارم و از همان ابتدا صنعت نفت ما در دست بچه‌های متدین و انقلابی بود، افزود: گچسارانی‌ها نسبت به اسلام دین خود را ادا کرده‌اند.
وی ادامه داد: به واسطه سالها حضورم در گچساران باید اذعان کنم  شما شهدایی را تقدیم کردید که انسان‌های بزرگی بودند.
مشاور عالی  کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت نفت در سخترین شرایط و در زیر بمباران‌های هوایی تاسیسات صنعت نفت را با دل و جان حفظ کردند و آمریکایی‌ها هیچگاه فکر نمی‎کردند بچه‌های صنعت نفت بتوانند تاسیسات را بازسازی نمایند.

دقیقی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند این راه همچنان ادامه داد و ما سربازان مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند.

همچنین پیش از سخنان سردار دقیقی هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت گچساران با گرامیداشت  یاد و خاطره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران اظهار کرد: این شهدا در میادین مختلف حضور فعال داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه شهدای صنعت نفت هم در جبهه اقتصادی و هم در جبهه فرهنگی در خط مقدم حضور داشتند، بیان کرد:  خداوند این توفیق را به من داد که از سن ۱۴ سالگی به عنوان یک بسیجی در میدان حضور داشته باشم.
مدیرعامل  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه، همه ما به عنوان بازماندگان شهدا نسبت به شهدا به ویژه شهدای صنعت نفت که در زیر بمباران ها لحظه‌ای نگذاشتند نفت از حرکت بیاستد مدیون هستیم، گفت: از این رو به عنوان خادمان آنها وظیفه خود می‌دانم با برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت نسبت به عزیزانی که برای حفظ این صنعت بزرگ در طول دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند، ادای دین نماییم.
وی افزود: انقلاب ما به برکت خون شهدا به سرانجام مقصود خود خواهد رسید و امروز مشاهده می‌کنیم راه و رسم شهدای ایران اسلامی تبدیل به الگویی ماندگار برای تمامی مظلومان عالم شده است.
صیدالی اذعان کرد: درخت اسلام با خون این شهیدان آبیاری شده است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این که کارکنان صنعت نفت گچساران در دوران انقلاب با اعتصاب خود ضربه سهمگینی به رژیم ستم شاهی وارد نمودند، ابراز کرد: کارکنان نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تحریم‌ها کم نیاوردند و پس از آن در دوران بازسازی با افتخار از آن عبور کردند و به امروزی رسیدند که این صنعت بزرگ بدون وابستگی در دستان فرزندان ایران اسلامی به رشد و تعالی رسیده است.
وی ابراز کرد:امروز با برگزاری یادواره ۳۱ شهید بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یاد و خاطره این عزیزان زنده شده و باعث انتقال و تبیین اهداف این شهداء به نسل جوان و نوجوان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب می‌شود که   یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده و نسل به نسل  انتقال پیدا  کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president