آوای جنوب

فرماندار گچساران: من به عنوان فرماندار وظایف سنگین‌تری بر عهده دارم/من برای خدمت به شهر از جریان قومی عبور کردم

فرماندار گچساران گفت: من به عنوان فرماندار وظایف سنگین‌تری بر عهده دارم و باید به دنبال خدمت‌رسانی مطلوب به شهر باشیم.
آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت: من به عنوان فرماندار وظایف سنگین‌تری بر عهده دارم و باید به دنبال خدمت‌رسانی مطلوب به شهر باشیم.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، در نشست هماهنگی  تعزیرات حکومتی و ستاد تنظیم بازار شهرستان  با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

هنوز دو سال پیش را فراموش نمی‌کنم، روزی که از فرماندار گچساران سوال کردم به مدیران شهرستان چه نمره‌ای می‌دهید و او در پاسخ گفت نمره .۱۴

 باید بپذیریم او هنوز نتوانسته است مهره‌های شطرنج خود را خوب بچیند و این در لابه‌لای صحبت‌های او به خوبی مشهود است.

 نه او بلکه نماینده نیز نمی‌تواند به مدیران شهرستانی‌اش نمره خوبی بدهد چرا که اگر این گونه بود او در هر موردی ورد نمی‌کرد که در این خصوص در یادداشت بعدی به  طور کامل به آن خواهیم پرداخت که نماینده باید جور مدیرانش را هم بکشد و کار راه انداز آنها باشد.

 آقایان من از جریان قومی عبور کرده‌ام، این جمله‌ای است که عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در جلسه تعدیل بازار می‌گوید و ادامه  می‌دهد، اگر بخواهیم به نقطه مطلوب برسیم باید از خیلی چیز‌ها عبور کنیم.

 او که مشخص است حرف‌های نگفته‌ای دارد، عنوان می‌کند: یک روز آمدند و گفتند می‌خواهیم بازار میوه‌ فروشان را سر و سامان دهیم و نمی‌توانیم چرا که پنج نفر اصلی که مقاومت می‌کنند را بستگان شما هستند و اما من برای شهرم از آنها خواستم تا دستورات را اجرا کنند و آنها نیز علی‌رغم دلخوری از من انجام دادند اما آقایان به مغازه فلانی که رسیدند پای خاله خورزیی پیش آمد و خودشان نتوانستند.

 رحیمی ادامه می‌دهد: کدام فرماندار را سراغ دارید که این گونه در طی این سالها از شما بازاریان حمایت کرده باشد و آیا فراموش کرده‌اید در گذشته چند نمایشگاه برگزار می‌شد و امروز فقط شاهد برپایی یک نمایشگاه هستیم.

فرماندار گچساران یادآور می‌شود: به واسطه این که فرزند همین شهر هستم همه ما  را می‌‌شناسند و وقتی به جلوی نانوایی می‌رویم بعد از چند دقیقه کیفیت نان تغییر می‌کند اما این اصلا درست نیست، پس وجدان کاری‌مان کجا رفته است.

وی ادامه داد: آیا برای داشتن یک نان مطلوب برای هر نانوا باید یک بازرس و مامور وجود داشته باشد مسوولان هر جا به مشکل بر می‌خورند ما صدا می‌کنند اما متاسفانه خودشان به وظایف ذاتی‌شان عمل نمی‌کنند.

شما مشاهده کردید در همین نمایشگاهی که در گچساران به عنوان نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا برپا شد، شخصا هنگامی که با یک کالای چینی برخورد کردم سریعا دستور خروج کالا از نمایشگاه را صادر کردم اما از سوی دیگر انتظار این است در ادامه مسوولان مربوطه به این امر ورود کنند.

رحیمی افزود: من به عنوان فرماندار وظایف سنگین‌تری بر عهده دارم  و باید به دنبال خدمت‌رسانی مطلوب و برنامه‌ریزی کلان برای شهر را داشته باشم نه اینکه  کار دیگران را نیز من انجام بدهم.

 حاشیه‌نگاری/ علی‌مراد کاظم‌پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    متاسفانه در گچساران نه فرماندار وظایف خودش را خوب انجام میدهد و نه دیگر مدیران شهرستان. همه در انجام کارها و تکالیف ادارات خود قصور دارند و بنوعی ناتوان هستند. وقتی کار بجای باریک میکشه در مقصر جلوه دادن همدیگر از هم سبقت میگیرند. حتی خبرنگاران هم به وظایف و اختیارات خود آشنا نیستند و در کار مدیران دخالت که چه عرض کنم فضولی میکنند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president