آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای پرداخت وام تبارشناسی می‌کنم/اگر بشود همه ۴۰۰ میلیارد تومان را برگشت می‌دهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تسهیل گفت: برای پرداخت وام تبارشناسی می‌کنم.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تسهیل گفت: برای پرداخت وام تبارشناسی می‌کنم.

نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در حالی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که استاندار به صورت تلفنی و به صورت ناشناس در جریان نحوه پرداخت وام اشتغال روستایی قرار گرفت.

علی محمد احمدی که خود را بازرس بانک معرفی می‌کرد از مشتریان بانک‌ها سوالی پرسید و در ادامه با بیان این که خودم ریال به ریال این تسهیلات را نظارت می‌کنم اظهار کرد: نمی‌گذارم کسی پول ۵ درصدی را بگیرد و بعد بگوید ارز گران شد و مشکل داشتم و این گونه حرف‌ها.

وی افزود: همچنین تبارشناسی می‌کنم که ببینم آیا این پول به بستگان همین جمعی که اینجا نشسته‌اند پرداخت شده است و به همین خاطر حاضرم ۴۰۰ میلیارد تومان به تهران برگشت بخورد و یک ریال آن از مسیری که برای آن در نظر گرفته شده منحرف نشود.

علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی افراد فکر استفاده از تسهیلات ۵ درصدی اشتغال روستایی برای هزینه در جاهای دیگر را از ذهن خود دور کنند.

وی در زمینه پرداخت این تسهیلات به جد نطارت کرده و هوا‌شناسی می‌کنم، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهم برخی از بستگان مدیران عضو ستاد تسهیل و حتی خارج از این مجموعه از تسهیلات اشتغال روستایی بدون توجه به هزینه واقعی جلوگیری می‌کنم.

احمدی ابراز کرد: در صورتی مدیری به کسی قول داده که از این منابع در اختیار ش قرار دهد منتظر نباشند و بگویند خودشان را معطل نکنند.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی فکر می‌کنند می‌توانند تسهیلات ۵ درصدی دریافت کنند و بعد از یکسال دیگر مجدد درخواست کمک کنند و با طرح برخی موضوعات همچون گران شدن ارز دنبال توجیه باشند.

احمدی بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته که ازهیچ تلاشی برای هزینه کرد واقعی این میزان تسهیلات در جای خودش دریغ نمی‌کنم.

وی ادامه داد: برخی سرمایه گذاران به بهانه بازسازی و یا افزایش ظرفیت و… در ستاد تسهیل و رفع موانع توسعه درخواست تسهیلات داشته باشند ولی در عمل اراده‌ای برا کار ندارند راه به جایی نمی‌برند.

احمدی تاکید کرد: دلیلی ندارد فرد سرمایه گذار در مدت کوتاه گذشته بیش از ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات گرفته باشد و مجدد بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشد مجدد درخواست تسهیلات کند.

وی افزود: درصورتی ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برگشت داده شود رضایت بیشتری نسبت به اینکه به فامیل مدیران داده شود, دارم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president