آوای جنوب

بررسی خواسته‌های کارکنان عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

دربازدید مهندس فرهاد جعفری مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران ازتأسیسات دشتگز مشکلات وخواسته های کارکنان عملیاتی مورد بررسی قرارگرفت .
 آوای جنوب

مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود که به همراه رؤسای زیرمجموعه مدیریت منابع انسانی صورت گرفت از تأسیسات عملیاتی واقع درمنطقه دشت گز گچساران بازدید به عمل آورد.

فرهاد جعفری با حضور دربخش‌های مختلف تأسیسات و نشست با کارکنان عملیاتی اظهار کرد:  در برنامه ریزی که در مدیریت منابع انسانی انجام داده‌ایم سعی و تلاش ما براین است که به منظور بررسی و بر طرف کردن مشکلات کارکنان عملیاتی شاغل در تأسیسات مجموعه مدیریت منابع انسانی در کنار شما حضور یابد تا بتوانیم د رهمان محل به بررسی مشکلات بپردازیم.
وی درجلساتی که با حضور کارکنان در بخش‌های مختلف تأسیسات برگزار شد ضمن برشمردن سختی کار در محیط‌های عملیاتی و اقماری تصریح کرد:  توجه به کرامت انسانی کارکنان در شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران باید در اولویت کاری مدیران این شرکت باشد.

جعفری اذعان کرد: هدف در بازدیدهای که به صورت دوره ای ازتأسیسات انجام می دهیم آشنایی وخدا قوت به کارکنان ، آگاهی ازخواسته های آنان ، نیاز وکمک به حل مشکلات آنها است .
مدیرمنابع انسانی صنعت نفت گچساران با بیان اینکه، ما در قبال نیروهای سازمان وظیفه و مسوولیت‌هایی داریم ابراز کرد: باید بتوانیم شعار نیروهای انسانی سرمایه اصلی شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند را به واقعیت تبدیل کنیم.


جعفری ادامه داد:  با توجه به حضور ۲۸ ساله‌ام درعملیات به خوبی می‌دانم کارکنان عملیاتی شاغل در تأسیسات درخط اول جبهه اقتصادی کشور قرار گرفته‌اند و تمام تلاش‌ها بر این است که بتوانیم با ایجاد انگیزش در میان کارکنان عملیاتی فرسودگی شغلی ومهاجرت از عملیات به سمت ستاد را کاهش دهیم.

وی در خصوص ساماندهی وضعیت کارکنان قرارداد مستقیم و نیروهای غیر رسمی سازمان نیز عنوان کرد: کمیته‌ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات نیروهای غیررسمی در جنوب تشکیل شده است که آخرین گزارش‌های خود را به جهت بهبود شرایط به مدیریت منابع انسانی وزارت نفت ارسال کرده است.

براساس این گزارش در این بازدید که از تأسیسات عملیاتی دشت گز انجام شد کارکنان هر بخش در نشست با مدیرمنابع انسانی وهیأت همراه مشکلات خود را به صورت رو در رو بیان کردند.
در ادامه نیز مدیریت منابع انسانی از ۲۰ نفر کارکنان شاغل در تأسیسات با هماهنگی‌هایی که با مدیریت عملیات و رؤسای آنها انجام گرفت با اهداء لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president