آوای جنوب

گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ روزی که فتاح هم رفت/توصیه مهمی که استاندار به معاون جدید کرد/امیدوارم از گذشته‌ها عبور کنیم!

از لحظاتی پیش مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی قبل و فعلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

 اوای جنوب

از لحظاتی پیش مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی قبل و فعلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

بنابر این گزارش سید محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و فتاح محمدی تکریم شد.

توصیه مهمی که استاندار به معاون جدید کرد/امیدوارم از گذشته‌ها عبور کنیم!/اثرگذاری معلم روستایی دیشموکی از من بیشتر است
در آیین معارفه معاون جدید سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که گاه ممکن است اثرگذاری یک معلم دیشموکی از من بیشتر باشد.

ظهر امروز آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای شورای اداری در ساختمان دولت برگزار شد.

در این آیین علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخنانی در دو بخش داشت که بخش اول مربوط به حوادث اخیر کشور و استان و بخش دوم مربوط به تودیع و معارفه معاون سیاسی خود بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های فتاح محمدی اظهار کرد: تعامل و برخورد خوب با مردم از مهم‌ترین صفات فتاح محمدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مهم نیست که در چه پست‌هایی خدمت کنیم و نباید به بزرگی و کوچکی‌ آن‌ها نگاه کرد بلکه باید عملکردها را نگریست چرا که گاهی اوقات اثر کار و تلاش یک معلم روستایی در منطقه دیشموک از من استاندار بیشتر است.

وی با بیان برخی از مشکلات که ممکن است در گذشته اتفاق افتاده باشد افزود: امیدوارم از گذشته عبور کنیم و به مردم نگاه کنیم و خواسته‌های آن‌ها را ببینیم.

مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پست معاون سیاسی خیلی مهم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی هم بینش سیاسی مردم خیلی بالا رفته است و به همین خاطر در این منصب باید از همه بینش‌ها استفاده کنیم.

وی به بخش امنیتی این معاونت و مسؤولیتی که در این حیطه بر عهده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی است اشاره کرد و گفت: باید امنیت برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

احمدی با توصیه به نظری که هر چه قدر امنیت و سیاست برای وی در این معاونت مهم است باید موضوعات اجتماعی نیز برای او مهم باشد افزود: در حوزه اجتماعی و آسیب‌ها باید بیشتر کار شود و همچنین نظارت بر عملکرد فرمانداران مهم است.

 

برچسب ها: گزارش تصویری،تکریم و معارفه
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president