آوای جنوب

امام جمعه گچساران: آقای استاندار جوانان بیکار گچساران را دریابید/پارتی بازی باید باشد

امام جمعه گچساران با بیان اینکه نباید پا بر روی حق الناس گذاشت، ابراز کرد: در جلساتی مطرح می‌شود که پارتی بازی ممنوع اما

امام جمعه گچساران با اشاره به استاندار جدید استان گفت: از شما می‌خواهم که به جوانان بیکار گچساران نگاه ویژه داشته باشید چرا که بیکاری فقر می‌آورد و فقر نیز مشکلات فرهنگی به وجود خواهد. آورد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری گچساران که با حضور استاندار، معاون عمرانی، نماینده مردم گچساران و باشت و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نقشه امام جمعه اظهار کرد: دفاتر امام جمعه یکی از مراجع، رجوع مردم در زمینه معضلات و مشکلات از حیث فرهنگی و معیشتی است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه در زمان طاغوت هیچ یک از مسوولان حاضر در آن زمان دارای منصب نبودند، افزود: خداوند در آن زمان به امام راحل جایگاهی داد که نظام و مملکت را تغییر بدهد و امام در آن زمان برای اجرای احکام و دستورات مامور شد.

وی با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند فرموده است، ما قدرت داده‌ایم و هرگاه که بخواهیم می‌توانیم این قدرت را بگیریم.

حجازی با اشاره به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جامعه‌ای که مشکلات اساسی اقتصادی، معیشتی دارند علت آن عدم تقوا است و باید تلاش کنیم که تقوا را در بین مردم و جامعه تقویت کنیم.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه نباید پا بر روی حق الناس گذاشت، ابراز کرد: در جلساتی مطرح می‌شود که پارتی بازی ممنوع اما من می‌گویم پارتی بازی باید باشد اما برای آن دسته از افرادی که پارتی ندارند.

وی افزود: بیکاری فقر می‌آورد و فقر نیز مشکلات فرهنگی به وجود خواهد آورد.

حجازی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از نفت در قبل از انقلاب در گچساران تولید می‌شد، عنوان کرد: این نفت به اسم ما و به کام دیگران بوده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به ذخایر غنی نفتی و گازی در این شهرستان خاطرنشان کرد: به مردم متمدن گچساران به ویژه جوانان بیکار گچساران به صورت نفت نگاه شود.

وی با درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای احداث مجموعه تخصصی قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ابراز کرد: این شهرستان نیازمند یک مجموعه تخصصی قرآنی برای آموزش اساتید و دانشگاهیان در زمینه تقویت این قشر را دارد.

حجازی با بیان اینکه دشمن به وسیله جنگ نرم به جوانان ما رخنه کرده است، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای فرهنگی و قرآنی جوانانمان را از این حربه‌ها دور نگه داریم.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه اگر در جامعه تقوا باشد همه مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای فرهنگی ریشه‌های همه مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حل خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president