آوای جنوب

شرکت توزیع برق دست پرسنل متخلف خود در یکی از شهرستان ها را رو کرد!

برخی خبرها از بازرسی شرکت توزیع نیروی برق استان از برخی خانه های پرسنل اداره برق یکی از شهرستان ها خبر داده است.

آوای جنوب
برخی خبرها از بازرسی شرکت توزیع نیروی برق استان از برخی خانه های پرسنل اداره برق یکی از شهرستان ها خبر داده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از منبع آگاه ۵نفر از پرسنل اداره برق شهرستان بهمیی طی بازرسی به عمل امده از اداره برق استان که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، هر پنج نفر برق غیر مجاز در منزل خود داشتند و برق مصرفی کلیه وسایل برقی آنها در طول این چندسال به صورت غیر مجاز بوده است .

برزین زاده ریس اداره برق بهمیی ضمن تایید این خبر گفت : طبق بازرسی های به عمل امده از منازل پرسنل برق بهمیی متاسفانه این پرسنل از برق غیر مجاز در طول این چند سال استفاده می کردند .

این اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان ، در شناسایی متخلفین را می توان نقطه امیدی جهت تشویق دیگر دستگاه ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی درون دستگاهی دانست.

قبض۱۳میلیون تومانی برق منزل مسکونی چاروسا اشتباهی صادر شد/ قبض بخشداری مربوط به ۶ سال است
مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبض ۱۳میلیون تومانی برق منزل مسکونی چاروسا اشتباهی صادر شد.

داوود راهزادی در واکنش به خبر قبوض میلیونی صادر شده برق در منطقه چاروسا و تیتر خبر مبنی بر “قبض‌های نجومی برق در چاروسا/وقتی مبلغ قبض‌ها از قیمت خانه‌ها بیشتر است/ قبض ۱۳ میلیون تومانی و ۱۱میلیون تومانی در چاروسا” عنوان کرد: هر منطقه طبق تعرفه خاصی قیمت برق آن محاسبه می‌شود که تعرفه برق قلعه‌رئیسی طبق تعرفه گرمسیری محاسبه می‌شود.

مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از عواملی که بتوان قیمت برق را در دو منطقه چاروسا و دیشموک کاهش داد تغییر تعرفه گرمسیری به سردسیری است که این تغییر تعرفه تنها با توجه به سنجش‌های هواشناسی انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص قبوض برق ۱۳ و ۱۱میلیون تومانی در چاروسا تصریح کرد: قبض برق مبلغ ۱۳میلیون تومانی که از آن به نام خانم مرضیه حسن پرست آورده شد این قبض به اشتباهی به جای اینکه مبلغ جریمه آن که مبلغ ۲۸۴ هزار تومان باشد صادر شود به مبلغ برق‌های غیرمجاز چاروسا به مبلغ ۱۳ میلیون تومان صادر شد.

راهزادی بیان کرد: این اشتراک مربوط به کلیه برق‌های غیرمجاز چاروسا بوده و این قبض به اشتباهی با یک اخطاریه مربوط به کل مبلغ برق‌های غیرمجاز صادر شد که جا دارد از این مشترک عذرخواهی کنیم.

مدیرعامل برق استان در خصوص قبض برق ۱۱ میلیون تومانی بخشداری چاروسا هم گفت: قبض برق بخشداری چاروسا مربوط به ۶ سال است و مبلغ آن کاملا صحیح می‌باشد که امیدواریم هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

همچنین در این خصوص معاون رئیس اداره برق شهرستان و حراست این دستگاه به چاروسا سفر کرده و توضیحات لازم را در این خصوص ارائه دادند.

 باقرزاده در حاشیه بازدید از برق شهر قلعه رئیسی از جمع‌آوری پایه‌های اضافی برق شهر اشاره و تاکید کرد: با کروکی بندی و حضور یک دستگاه جرثقیل سعی خواهیم کرد در اولین فرصت مشکلات پایه‌های اضافه برق و روشنایی این شهر برطرف شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president