آوای جنوب

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه خبر داد

تخلف طلافروشان کهگیلویه/قصاب‌ها نقره داغ شدند

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: صنف طلافروشان در محاسبه قیمت و استاندارد طلا در حق مردم اجحاف می‌کنند.
آوای جنوب
رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: صنف طلافروشان در محاسبه قیمت و استاندارد طلا در حق مردم اجحاف می‌کنند.

امید صالحی ظهر امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه از ورود ۲۸۲ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۷۳ پرونده مختومه اعلام شد.

وی ارزش ریالی این پرونده ها را بیش از یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال عنوان کرد.

 رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه هم چنین پرونده های ارسالی قاچاق کالا و ارز به تعزیرات در همین بازه زمانی را ۱۷ فقره عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۶ پرونده رسیدگی و به ارزش ریالی بیش از ۵۸۰ میلیون ریال محکوم شدند.

صالحی پرونده های وصول شده حوزه بهداشت و درمان به تعزیرات را ۱۳۳ فقره پرونده عنوان و بیان کرد: ارزش ریالی محکومیت این پرونده ها ۱۴۳ میلیون ریال بوده است.

وی همچنین از ورود ۱۲ پرونده تخلف صنف طلافروشان در ماه گذشته به تعزیرات خبر داد و میزان جزای نقدی برای متخلفان را ۱۸۰ میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه خواستار نظارت بیشتر بر صنف طلافروشان شد و گفت: صنف طلافروشان در محاسبه قیمت و استاندارد طلا در حق مردم اجحاف می‌کنند.

وی تخلف صنف طلافروشان را طلای فاقد نشان استاندارد و بدون کد ساخت عنوان کرد.

صالحی در پایان از ورود ۱۰ فقره پرونده مربوط به قصاب‌ها به تعزیرات خبر داد و با بیان اینکه به دلیل داشتن سابقه تکرار تخلف دو نفر از این قصاب‌ها به مجازات محکوم شدند، گفت: ارزش ریالی این پرونده ها ۱۱۰ میلیون ریال بوده است.

انجام بیش از یک هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۹۵۰ بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفت که منجر به کشف ۸۴ تخلف صنفی شد.

عین الله اخوان ظهر امروز در نشست تنظیم بازار در دهدشت افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۹۵۰ مورد تعداد کل بازرسی های انجام شده توسط بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان انجام پذیرفت.

وی تعداد تخلفات کشف شده را ۸۴ تخلف صنفی به ارزش ریالی ۲۹۵ میلیون ریال عنوان کرد.

رییس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه ۸۴ گزارش تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شدند، گفت: بازرسان اتاق اصناف ۱۴ واحد صنفی متخلف را در این مدت پلمپ و بیش از دو هزار و ۲۰ اخطاریه صنفی و غیرصنفی صادر کردند.

اخوان با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار شکایت مردمی در همین بازه زمانی به بازرسان امور صنفی گزارش داده شد، گفت: از این تعداد بیش از ۵ هزار و ۲۰۵ مورد تلفنی، ۵۵۸ مورد حضوری و مابقی به صورت کتبی واصل شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president