آوای جنوب

درخشش بازیکن گچسارانی تیم ملی در جام جهانی/گام بلند ایران با گل‌زنی پسر گچسارانی+تصویر

درخشش بازیکن گچسارانی تیم ملی در جام جهانی/گام بلند ایران با گل‌زنی پسر گچسارانی
آوای جنوب
درخشش بازیکن گچسارانی تیم ملی در جام جهانی/گام بلند ایران با گل‌زنی پسر گچسارانی

تیم فوتبال نوجوانان ایران با سرمربی‌گری عباس چمنیان در اولین دیدار خود در جام جهانی با درخشش بازیکن گچسارانی خود گام اول را محکم برداشت.

بر اساس این گزارش، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران  عصر امروز راس ساعت ۱۸در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا در اولین مسابقه خود در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ به مصاف گینه رفت.

گفتنی است،  نوجوانان ایران که در بازی‌های تدارکاتی خود نیز نتایج خوبی کسب کرده بودند در بازی امروزشان نیز موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک مقابل این تیم آفریقایی به برتری برسند.

در این دیدار که اولین بازی نوجوانان ایران بود به ترتیب الهیار صیادمنش در دقیقه۵۹، محمد شریفی در دقیقه ۷۰ ( از روی نقطه پنالتی) و  سعید کریمی بازیکن گچسارانی تیم آتاک گچساران که فرزند روستای لیشتر است در دقیقه ۹۰ گل سوم را وارد دروازه حریف کردند و تنها گل تیم ملی گینه را توره در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند.

از نکات جالب این دیدار این بود که این بازیکن گچسارانی در نیمه دوم به زمین آمد و موفق شد با درخشش خود پدیده جدیدی در فوتبال کشورمان باشد.

در این دیدار علی غلام‌زاده، امیر‌حسین اسماعیل‌زاده، طاها شریعتی، احمدرضا جلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی، محمد قادری، یونس دلفی (وحید نامداری) ، امیرحسین حسین‌زاده (سعید کریمی) و الهیار صیادمنش (مجید نصیری) برای تیم ایران بازی کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نوجوانان ایران باید روز دوشنبه با آلمان و جمعه با کاستاریکا در مرحله گروهی دیدار کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president