آوای جنوب

محمد رمضانی: موکب گچساران متعلق به جریان سیاسی خاصی نیست/با همدلی و وحدت نگذاریم شهرمان زیر سوال برود+تصاویر

مسؤول شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران گفت: اصل وحدت و از خودگذشتگی در راه‌اندازی موکب‌ها رعایت شود
آوای جنوب/ علی مراد کاظمپور
مسؤول شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران گفت: اصل وحدت و از خودگذشتگی در راه‌اندازی موکب‌ها رعایت شود

محمد رمضانی مسؤول شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران و استان و یکی از خادمین موکب زائرین کربلای حسینی در جلسه‌ای که با حضور خادمان موکب شهرستان گچساران برگزار شد با یاد و گرامی داشت خاطره حاج آقا متقی کاشانی و حاج آقا خواجه‌زاده اظهار کرد: شهرستان گچساران از دیرباز به عنوان معبر رزمندگان در کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته که تصمیم گرفته شد تا شهرستان گچساران بتواند موکبی در کشور عراق داشته باشد با مشورت با دوستان و با توجه به اینکه گچساران روزگاری معبر رزمندگان بود تصمیم گرفتیم تا در شهرستان با راه‌اندازی موکبی پذیرای زائرین از اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر باشیم.

رمضانی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد آن بودیم که برای واکس زدن کفش‌های زائرین رقابت بین جوانان این شهر به وجود آمده بود گفت: در سال گذشته شما خادمین خالصانه آمدید و چون برای دوربین و تظاهر نبود کار بزرگی صورت گرفت که شاهد آن بودیم زائرین امام حسین (ع ) صدها برگ با زبان‌های مختلف برای شما خاطره نوشتند و از شما تقدیر کردند.

این خادم فرهنگی تصریح کرد: در سال گذشته شاهد بودیم پیشکسوتان ورزشی و جوانان ورزش دوست و هنرمندان و هیئت‌های مذهبی در کنار هم خالصانه به خدمت پرداختند و ما باید هنرمان این باشد که چنین وضعیتی را حفظ و تقویت نماییم.

وی با بیان اینکه این موکب متعلق به جریان سیاسی خاصی نیست اظهار داشت: همه مشاهده کردیم که چگونه همه تفکرات با سلایق مختلف در کنار هم با خلوص نیت خدمت کردند.

رمضانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در گچساران میزبان ۱۵۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی بودیم و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته باید آماده پذیرایی از ۴۵۰ هزار نفر باشیم.

مسؤول شورای هیئات مذهبی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد حضور زائرینی از کشورهای دیگر بودیم، گفت: فقط از کشور پاکستان به تنهایی چهل اتوبوس وارد گچساران شدند و ما به عنوان فرزندان کشور ایران که ام‌القرای جهان اسلام است باید بتوانیم به نحو شایسته‌ای از زائرین پذیرایی کنیم که نام شایسته‌ای از شهرمان در خاطر آنها بماند.

وی عنوان کرد: این روزها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که به دنبال آن هستند تا تعداد موکب‌ها را افزایش دهند و لذا خواهش ما این است بیایید دست به دست هم دهیم و با همدلی و وحدت نگذاریم شهرمان زیر سوال برود.

رمضانی افزود: در اینجا بحث ریاست مطرح نیست و ما حاضر هستیم زیر نظر هر کسی که دوست دارد مسوول باشد خدمت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه مکان در نظر گرفته شده که مردم بتوانند نذورات خود را به این دفاتر جهت زائرین تحویل دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ایمان گفت:

    بله از جماعت دعوت شده در جلسه کاملا مشخص هست که متعلق به جریان سیاسی خاصی نیست.این شد همان بحث دفتر رییسی که تبدیلش کرده بود همین اقا به محل سخنرانی ضد تاجگردون

  2. ناشناس گفت:

    سلام برادر عزیزو بزرگوار خدا قوت و خسته نباشید خدمت شا عرص بکنم امام حسین (ع ) متعلق به همه هست و هر کسی در هرجایگاهی که باشد می تواند نوکر امام حسین باشد و هر فردی برابر ضوابط می تواند موکب ایجاد کند وهیچ کس هم نمی تواند مانعش بشود ؟؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president