آوای جنوب

در نشست پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های گچساران عنوان شد/تحقق ۱۰۱٫۵ درصدی افزایش تولید گچساران

نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: تلاش همه جانبه همکاران در شش ماه آغازین سال ۹۶ قابل تقدیر است چرا که تولید و نگهداشت آن کاملاً ایده آل ارزیابی می شود و این محقق نمی شد مگر با همت و عزم جهادی همه کارکنان اعم از ستادی و عملیاتی.

مهندس بیژن عالی پور اذعان داشت: امیدوارم در نیمه دوم سال جاری نیز بتوانیم با بررسی نتایج حاصل از جلسات پیش بینی بهره دهی چاه ها، مشکلات بالقوه را پیش از بروز، شناسایی و عوامل ایجاد کننده آنها را مرتفع سازیم.

تحقق ۱۰۱٫۵ درصدی افزایش تولید گچساران

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیر عامل محترم مناطق نفت خیز جنوب و همت کارکنان شرکت، با تولید روزانه ی بیش از ۶۲۱ هزار بشکه نفت، توانستیم برنامه تولید را به میزان ۱۰۱٫۵ درصد محقق سازیم.

مهندس هوشنگ صیدالی افزود: موفق شدیم در شش ماه ابتدایی سال ۹۶، با برایند ۲+ ، افزایش تولید را در بخش چاه های تعمیری، ترمیمی و توسعه ای با نرخ۴۲٫۲۵ هزار بشکه محقق سازیم.

وی از استحصال حدود۴۵۰ هزار بشکه نفت با استفاده از MOT و MOS در شش ماهه اول سال ۹۶ خبر داد و افزود: در این مدت کمترین میزان نفت به گودال سوخت هدایت شد که نشان از تعهد ما نسبت به الزامات زیست محیطی دارد.

مهندس صیدالی، تحقق تولید گاز به میزان ۷۹۹ میلیون فوت مکعب در روز و راه اندازی نمکزدایی شماره ۳ گچساران را، که ۱۵ هزار بشکه به ظرفیت نمکزدایی شرکت اضافه می کند، از دستاوردهای خوب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در فصول بهار و تابستان ۹۶ دانست و گفت: ۱۶۹۰۹ موضع را نیز در مدت مذکور مورد بازرسی و ضخامت سنجی قرار دادیم تا از ایمنی خطوط لوله و تاسیسات اطمینان حاصل کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president