آوای جنوب

شهردار دوگنبدان خبر داد

تعریض خیابان میدان سادات تا پل سنگی دوگنبدان/افزایش رضایتمندی مردم مهمترین اولویت شهرداری است

شهردار دوگنبدان گفت: تعریض خیابان میدان سادات تا پل سنگی دوگنبدان اجرایی می شود.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: تعریض خیابان میدان سادات تا پل سنگی دوگنبدان اجرایی می شود.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، مسعود ظفری در حاشیه‌ بازدید طرح تعریض خیابان میدان سادات تا پل سنگی دوگنبدان اظهار کرد: عملیات اجرایی تعریض و تبدیل خیابان میدان سادات تا پل سنگی به معبر ۲۰ متری با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و شهروندان در این منطقه فردا یازدهم مهرماه صورت خواهد گرفت.

شهردار دوگنبدان از خریداری و تخریب ۲۵ واحد مسکونی در طول این مسیر به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای بازگشایی معبر خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد از پول واحدهای مسکونی خریداری شده به مالکان پرداخت شده است.

ظفری افزود: شماری از املاک مسکونی در مسیر این معبر با انجام توافق شهرداری تعیین تکلیف شده و تخریب ۲۵ واحد که در مسیر میدان سادات تا پل سنگی(خیابان تربیت معلم) قرار داشتند انجام گرفته است که این مهم بسیاری از مشکلات ترافیکی مسیر را می‌کاهد.

شهردار دوگنبدان اجرای طرح تعریض خیابان‌های بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از برنامه‌های مهم شهرداری دانست و گفت: عملیات اجرایی تعریض مسیر میدان سادات تا پل سنگی به طول ۳۰۰متر از فردا وارد عملیات اجرایی خواهد شد و با اتمام این عملیات مسیر۲۰ متری برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان در این منطقه بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مسیر تا ۳ ماه آینده مورد بهره‌بردای قرار خواهد گرفت.

ظفری با اشاره با گشایش این مسیر ضمن خروج محله سادات از بن بست، ساخت و ساز در این منطقه رونق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه این طرح سه میلیارد ریال خواهد بود.

شهردار دوگنبدان افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری را از اهداف مهم مدیریت شهری دوگنبدان عنوان کرد و گفت: مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و در این راستا باید نهایت همکاری بین حوزه مدیریت شهری و مردم ایجاد و تقویت شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ساداتی گفت:

    خداکنه درحد نمایش نباشه

  2. ناشناس گفت:

    امیدواریم نگوییم جناب ظفری جوجه ها رو آخر پائیز می شمارن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president