آوای جنوب

رئیس آبفای دوگنبدان خبر داد

اجرای اصلاح شبکه آبرسانی خیابان‌های کارکنان دوگنبدان

رئیس آبفای دوگنبدان از اجرای اصلاح شبکه آبرسانی خیابان‌های کارکنان دوگنبدان خبر داد.
آوای جنوب
رئیس آبفای دوگنبدان از اجرای اصلاح شبکه آبرسانی خیابان‌های کارکنان دوگنبدان خبر داد.

بهنام پاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  از اجرای عملیات لوله‌گذاری آب و اصلاح شبکه آبرسانی در خیابانهای ۱۵-۱۶-۱۷-۱۸ کارکنان ضلع جنوبی شهر دوگنبدان خبر داد.

رئیس آبفای دوگنبدان با بیان اینکه فرسوده و قدیمی بودن شبکه آبرسانی خیابان‌های ۱۵-۱۶-۱۷-۱۸ کارکنان ضلع جنوبی مشکلات عمده‌ای شامل هدر رفت آب، افت فشار و شکستگی‌های مکرر را  در پی داشت، بیان کرد: در این راستا به منظور جلوگیری از هدر رفت آب عملیات اصلاح شبکه توزیع آب که سالانه مطابق با برنامه زمان‌بندی صورت  و اعتباراتی نیز برای این بخش اختصاص داده شده است .

پاد با اشاره به مشکلات و فرسودگی شبکه آبرسانی خیابان‌های کارکنان دولت  ضلع جنوبی عنوان کرد: با تخصیص اعتبار  عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفته و تا ۱۵ روز آینده نیز به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس آبفای دوگنبدان با اشاره به آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در این منطقه گفت: با اصلاح شبکه آبرسانی در این منطقه لوله‌های فرسوده و قدیمی از مدار آبرسانی خارج خواهد شد.

وی با بیان این که مدیریت مصرف و بهینه سازی شبکه توزیع از اهداف اساسی اصلاح شبکه آبرسانی است،خاطرنشان کرد: بر اساس طرح مطالعاتی مصوب لوله هایی با اقطار متناسب با جمعیت ساکن در محل و از جنس پلی اتیلن جهت اجرای عملیات اصلاح شبکه در راستای اهداف مورد  استفاده قرار گرفت.

پاد ابراز کرد: در راستای این طرح لوله‌های آزبست که طول عمر مفید آنها به پایان رسیده تعویض و لوله های پلی اتیلن فشار قوی ۴و ۵اینچ با عمر مفید ۱۵۰سال استاندارد و بهداشتی جایگزین خواهد شد.

رئیس آبفای دوگنبدان با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده برای اجرای لوله گذاری و اصلاح شبکه‌گذاری خاطرنشان کرد:  مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و با هدف تقویت فشار و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات لوله گذاری  شبکه توزیع آب خیابان‌های کارکنان ضلع جنوبی به متراژ یک هزار و ۵۶۰متر در دست اجرا است، افزود:  با اجرای این طرح ۲۸۰ مشترک از انشعابات استاندارد  آب بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president