آوای جنوب

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمن بکشند/فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه سخنران ۳۱ شهریور یاسوج

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمن بکشند.
آوای جنوب
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمن بکشند.

سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رسانه‌ها  نقش مهمی در کمک به مسوولان و مردم و نظام دارند.

وی از رسانه‌ها به عنوان دیده بان یاد کرد و گفت: شما اگر اشتباه کنید و کد اشتباه بدهید احتمال انحراف در مسیر و وقت کشی وجود دارد.

این فرمانده نظامی با بیان این که رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با دشمن دارند افزود: شما باید ظرفیت‌های نظام را به خوبی تبیین کرده و همه اقدامات نظام را برای مردم توضیح دهید.

وی از تبیین فرهنگ جهاد و شهادت به عنوان یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها یاد کرد و گفت: تقارن عجیبی بین هفته دفاع مقدس و ایام محرم است که رسانه‌ها می‌توانند هنرمندانه این دو رویداد مهم را به هم پیوند زنند.

جانشین سپاه فتح استان افزود: همه ما اکنون پاسدار هستیم و رسانه‌ها هم در فضای مجازی و رسانه‌ای پاسدار حقیقی نظام اسلامی هستند که باید به وظیفه خود برای سربلندی کشور و انقلاب و نظام تلاش کنند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود به پخش مستقیم سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت: اگر این سخنان را شنیده باشید پی خواهید برد که عمق دشمنی‌ها چه اندازه است.

وی به شهدای ترور اشاره و تصریح کرد: در حالی ترامپ و سایرین این گونه علیه ایران حرف می‌زنند و ما را حامی تروریست می‌دانند که این کشور ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده است.

انصاری در ادامه افزود: امام حسین (ع) در ۱۴۰۰ سال پیش ندای هل من ناصر ینصرنی سر داد و انقلاب از آن حضرت الگو گرفته است و به همین خاطر دشمنان به دنبال توطیه علیه نظام هستند.

وی با بیان این که برای نابودی نظام اسلامی صف کشیده‌اند به این خاطر علیه جمهوری اسلامی موضع‌گیری می‌کنند که این نظام علیه فجایع آن‌ها مقابله می‌کند.

این مسؤول به شهید حججی اشاره کرد و گفت آن‌ها با ما مشکل دارند و مشکل اصلی آن‌ها اصل نظام اسلامی است چرا که می‌دانند این نظام فریاد بیداری سر داده است.

انصاری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که باید رسانه‌ها به وظیفه خود برای تبیین این گونه رفتارها اقدام کنند رسانه‌ها باید قدرت و اقتدار نظام اسلامی را انعکاس دهند.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه سخنران ۳۱ شهریور یاسوج/بازسازی عملیات بدر در حاشیه رود بشار
جانشین سپاه فتح استان کهیلویه و بویراحمد گفت: امسال سخنران روز ۳۱ شهریور شهر یاسوج سردار اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

 سرهنگ جهانگیر انصاری در توضیح و تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح در نواحی گرمسیری ساعت ۵ بعد از ظهر و در نواحی سردسیری ساعت ۸ صبح خواهد بود.

وی با بیان این که سخنرانان متفاوتی امسال در همه نقاط استان خواهیم داشت افزود: امسال سخنران روز ۳۱ شهریور شهر یاسوج سردار اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انصاری به برخی دیگر از برنامه‌های دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: امسال ر یاسوج و در حاشیه رود بشار عملیات غرور آفرین بدر بازسازی خواهد شد که این برنامه از روز یکم تا ششم مهر ماه و از ساعت ۵ تا ۷ عصر چنین برنامه‌ای را خواهیم داشت.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سپس به روزشمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز اول به نام روز اقتدار نیروهای مسلح با رژه نیروهای مسلح همراه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: روز شنبه روز علم و فن‌آوری و جوانان و رونمایی از دستاوردهای دفاعی کشور است و  روز یک شنبه روز ولایتمداری و و همبستگی ملی است.

انصاری به ادامه روزهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه روز اقتصاد مقاومتی و خودباوری و روز سه شنبه نیز روز بصیرت افزایی و دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبارستیزی است و روز چهارشنبه روز رزمندگان و پیشکسوتان و زنان و صبر و مقاومت و روز پنجشنبه هم روز شهیدان و جانبازان و آزادگان است که تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را داریم.

این فرمانده همچنین از برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: در همه مناطق استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president