آوای جنوب

تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: امسال نیز مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران اختصاص داده شده که سهم عمده این اعتبارات از بخش نفت تامین خواهد شد.

آوای جنوب

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: امسال نیز مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران اختصاص داده شده که سهم عمده این اعتبارات از بخش نفت تامین خواهد شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گچساران با اشاره به نقش معلمان در تعلیم و تربیت اظهار کرد: امام حسین(ع) آموزگار امر اصلاح در مکتب پیامبر بوده است و می‌فرمایند که من برای اصلاح قیام کرده‌ام.

وی با بیان اینکه امروز شهید حججی محصول آموزش و پرورش و ادامه دهنده راه دفاع مقدس است گفت: خط مقابل آنها همان‌هایی هستند که در کربلا در مقابل امام حسین(ع) و یارانش ایستادند.

وی با یادآوری ایثارگری شهید فهمیده در ۱۳ سالگی و نقش و ایثارگری او در دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز شهید حججی ادامه دهنده راه شهید فهمیده است این‌ها سند افتخاری برای آموزش و پرورش است و چه زیبا مقام معظم رهبری درباره شهید حججی فرمودند.

پورالحسینی با تبریک هفته آغاز سال تحصیلی که متقارن با هفته دفاع مقدس و ماه محرم است گفت: امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزانی همچون شهید حججی را تربیت کنیم که اگر چنین کردیم موفق هستیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران این افتخار را دارد که با ترسیم شعار در سال ۹۲ به سمت یک آموزش و پرورش الگو و سرمشق در پیش گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در استان به این جایگاه رسیده است.

وی با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که در این مدت با درج اخبار و اطلاع رسانی به شهروندان موجب پیشرفت آموزش و پرورش شده‌اند، گفت: رسانه به عنوان ارگان مهم جامعه امروزی که از فن آوری نوین بهره می‌گیرند نقش بی‌بدیلی در زمینه کمک به آموزش و پرورش دارند و نقش این رسانه را نباید نادیده گرفت.

پورالحسینی با بیان اینکه رسالت خبری یک رسالت مهمی است، ابراز کرد:همانند رسالت پیامبر در روز عید غدیرخم بود که پیامبر، امام علی(ع) را به عنوان جانشین خود قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه خبرنگاران امین مردم هستند و در درج اخبار دقت داشته باشند، عنوان کرد: حضرت زینب (س) نیز پیام رسان حادثه کربلا بوده است و امروز هرپیامی که در مورد کربلا نقل می‌شود برگرفته از پیام‌های عاشورا است که توسط حضرت زینب (س) منتقل شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال که توسط رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار آنچه را که در سند تحول بنیادین در حوزه دانش آموزی آمده است امسال خروجی خوبی خواهیم داشت.

 

پورالحسینی در ادامه با بیان اینکه امسال نیز بازگشایی مدارس مصادف با ماه محرم شده است، گفت: بازگشایی مدارس با رنگ و بوی عاشورایی برگزار خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش گچساران با اشاره به تعداد دانش آموزان شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران دارای ۲۵ هزار دانش آموز، دو هزار معلم و تعداد یک هزار و ۸۰۰ فرهنگی بازنشسته است.

وی در ادامه به کمک‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کارهای بزرگ و خوب توسعه کمک‌های مردمی که به سمت آموزش و پرورش گچساران در شرایطی صورت گرفت که کمبودمنابع مالی سرازیر شده بود.

پورالحسینی در ادامه با بیان اینکه در زمینه کمک‌های مردمی آموزش و پرورش گچساران رتبه برتر در در مناطق ۱۳گانه آموزش و پرورش استان کسب کرده، بیان کرد: این نشان از درایت و توجه مردم فهمیم شهرستان گچساران به آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش گچساران در سه سال متوالی به عنوان آموزش و پرورش برتر در استان معرفی شده است، اذعان کرد: این روند نیز در چهار سال گذشته در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

پورالحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در این چند سال در زمینه‌های مختلفی در استان نمونه و برتر بوده است اذعان کرد: مفتخریم که در روزهای گذشته در زمینه راهیان نور و شهدا لوح تقدیری از سوی سردار فضلی دریافت کردیم.

مدیرآموزش و پرورش گچساران در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شده و به مرحله بهره‌برداری نرسیده است، تصریح کرد: امسال نیز مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران اختصاص داده شده که سهم عمده این اعتبارات از بخش نفت تامین خواهد شد.

پورالحسینی با اشاره به تفاهم نامه‌ای که با بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها برای کمک به آموزش و پرورش در زمینه تعلیم دانش اموزان وجود داشته، خاطرنشان کرد: از انجمن سبزگامان در زمینه حفاظت از محیط زیست، پلیس راهور در زمینه تعلیم دانش آموزی ، طرح قاضی و نیروی انتظامی و … تقدیر و تشکر دارم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president