آوای جنوب

مدیرعامل نفت گچساران:

بازنشستگان صنعت نفت ذخائر ماندگار کشور در حوزه تولید و اقتصاد هستند/تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران+تصاویر

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع بازنشستگان این شرکت گفت: شما بازنشستگان ذخائر ماندگار کشور هستید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع بازنشستگان این شرکت گفت: شما بازنشستگان ذخائر ماندگار کشور هستید.

در آیین تجلیل از ۱۴۳ نفر از بازنشستگان صنعت نفت گچساران که در سالن‌ آزادی نفت برگزار شد مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت گچساران اظهار کرد: امروز به جرأت باید اذعان کرد زبان ما قاصر از این است که بتواند از زحمات شما تقدیر کند.

وی ادامه داد: امروز از یک جهت خوشحال هستم که در خدمت انسان‌های بزرگی قرار گرفته‌ام که می‌دانم چگونه به این صنعت تعهد و تعصب داشتند و از سوی دیگر باید اعتراف کنم از رفتن شما ناراحت و امیدوارم نسل بعد از شما با الگوگیری از متعهد بودنتان به صنعت نفت بتواند موفق باشد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با بیان اینکه اگر امروز صنعت نفت کشورمان در اوج اقتدار و سرافرازی به سر می‌برد نتیجه زحمات شما موی سپیدان است اذعان کرد: باید اعتراف کرد شما از خود گذشتید تا ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط سربلند باشد و این برای همیشه در تاریخ کشور به عنوان سندی پُرافتخار از شما باقی خواهد ماند.

صیدالی افزود: خوشحال هستم از بدو شروع کار در صنعت نفت گچساران در خدمت شما بزرگانی بوده‌ام که اراده و تعهد شما را از نزدیک دیده‌ام.

وی با یادآوری و نقش بارز کارکنان صنعت نفت گچساران در کشور تصریح کرد: نقش شما در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و کار در زیر بمباران‌های آن روزها و پس از آن بازسازی تأسیسات تا امروز که به تحقق بیش از صد درصدی رسیده‌ایم در راستای عزت اعتلای میهن اسلامی با هیچ کلام و مراسمی قابل جبران نخواهد بود.

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه با بیان اینکه امیدواریم شرایطی فراهم شود تا تجربه ارزشمند شما به نسل بعدی منتقل شود گفت: مدیران صنعت هیچ‌گاه شما را بازنشسته نمی‌دانند و در مواقع حساس و ضروری از شما استفاده خواهند کرد.

همچنین ساسان حبیبی‌نژاد رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران  در آیین تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران که با حضور مدیرعامل، مدیران و خانواده‌های بازنشستگان سال ۹۵ نفت و گاز گچساران برگزار شد اظهار کرد: نقش شما بازنشستگان در صنعت نفت هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

وی ادامه داد: امروز افتخار می‌کنم که جشن ۱۴۳ نفر از بازنشستگان صنعت نفت گچساران را که در سال ۹۵ به افتخار بازنشستگی نائل شدند را برگزار می‌کنیم.

حبیبی‌نژاد با بیان اینکه رشد و بالندگی امروز صنعت نفت نتیجه تلاش شما بوده است گفت: مجموع سنوات خدمتی این ۱۴۳ نفر بازنشسته به پنج هزار و ۱۰۲ سال و ده ماه می‌رسد و این نشان از تجربه ارزشمندی که موفق شده است نفت را موقعیت کنونی برساند.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش کارکنان صنعت نفت در دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: امروز مفتخر هستیم که در میان شما شهید علمدار امینی نیز که از کارکنان صنعت نفت گچساران به شمار می‌رفت به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند و از خانواده ایشان نیز در کنار شما تجلیل به عمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش در این آیین که با اجرای برنامه‌های شاد توسط هنرمندان برگزار شد از خانواده شهید علمدار امینی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود نیز به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد و از بازنشستگان صنعت گچساران نیز که به همراه خانواده در این مراسم حضور یافته بودند با اهداء لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president